~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 25, 2011

Menternak lemak ngan Red Velvet

Tak kisah la kat bawah opis ni penuh ngan org2, penuh ngan motor besar, kereta2 org kaya ka, aku non kisah ok.
Minggu ni Putajaya kan sibuk, maklumlah Perhimpunan Sejuta Belia. Bukan seratus tp sejuta wehhhh.
Aku tak mau kisah sgt smua tu, yg penting aku tetap nk menternak lemak.
W/pun jauh berjalan 15minit jer nk ke tempat jualan,  tercapai gak hasrat di hati makan untuk kedua kali..hohohoho...nikmatnya

Red Velvet
menarik tertarik......debommmmmmmm

huhuu....mula2 buka mulut kecik2 dulu

bila ko dh x saba nk menternak, mcm ni la gayanya
buka molot seluas alam

uols jgn minta2 lg ok 
kalo nak,  p beli sendiri....cehhh ayat keras tu


Nah
tgk la picas ni, jamu mata ok
T/hari tadi penuh ngan kreta2 idaman kalbu aii

Mcm tringin jer nk jadi awek sblh driver kreta ni....
layak ker???


17 comments:

mamyharraz said...

mak aiii gambar tu memang lah buat org terliur nak mkn jugak T_______T

MRS. K said...

15 minit? jauhhhhhhhhhhhhnya

ainnoraini said...

hari tu mase besday anak kak ain yasmen ,oder kek red valvet tu..mmg sedapkann..

~Siti Hajar~ said...

sajer tau nk bg kita terliur tgk...huhu...nak jugak!!!

Che Mid said...

salam, kita posa la hari ni.. sabo je le

kak ina kl said...

nak buat kek red velvet ni tapi tak terbuat..nak beli tak terbeli..nanti tunggu cuti sekolahlah tupun kalau ada virus R

hyazz said...

ha a..jauh kan...aii pon tak pegi..rehat kat opis lagi besss

-Sara- said...

fuyooo..model kek lah! hehe

syariza09 said...

mamyharraz

org baru kebah demam x leh mkn tau..ahakkss

syariza09 said...

MRS. K

basah ketiak wehh

syariza09 said...

ainnoraini

akk pon dh cuba yerr

syariza09 said...

~Siti Hajar~

hahaha...mmg disengajakan

syariza09 said...

Che Mid

oppss...bawa2 bersabaq la kak =)

syariza09 said...

kak ina kl

akak kan sentiasa ada virus R

syariza09 said...

hyazz

u kann penunggu setia opis ni

syariza09 said...

-Sara-

nk jd model tudung x dpt, jd model kek jer lahhh

~izan~ said...

akak..gaya akak mmg bley semua org nak mkn gak apa yg akak mkn tu hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails