~ CliCk mY HeArT ~

Monday, April 11, 2011

tak abis2 lagi, mcm aku pula yg kawin =)

Malas nk citer panjang2,  hadap picas jer lah u


kul 11lbh baru kami ke dewan keramat
masa ni ada sedara mara dh dtg, sbg tuan rumah kami kena makan awal, sbb bila dh ramai nanti dh x der selera nk mkn specially mak & bapa pengantin

gift utk tetamu
ko dapat mug roses lg, kalo gi somi istri dpt la 2 mug
budak2 lak dpt sweet dlm kotak 
masa tu aku mmg tak leh duduk diam, sibuk main kejar2 ngan Aiman
yg tak syioknya, masa ramai2 tu Aiman suruh dokong jer...huhu mcm mau patah pinggang ni
Sronok mil bila boss lama dia yg dh lama dok obersi dtg ke majlis ni, dh 20thn lebih tak jumpa

kumpulan Rabbani dtg meraikan staff dia yg kahwin, siap nyanyi 2 lagu lagi, pastu dorang terus ke Genting utk acara ABPH, mlm tu dorang menang u
ekceli adk ipar lelaki ni keje kat Rabbani Travel Agency, so saper2 yg nk gi jln2 & umrah leh contact dia ok

mula2 xtip, pastu dlm kul 3 lbh, terus pengsan

ini la pengantinnya
ni pon banyak aku amik dr FB
aku ni mana la sempat nk snap sana sini
aku banyak masa di luar dewan jer ngan Aiman, nak makan eskrim la, nk jumpa abah la, mcm2 lagi la..haiihh

lega bila smua dh selesai, Aiman pon dh tuka baju
dewan pon kami dah bersihkan

cuma masa ni aku sikit ralat sbb:-

* tak dapat tgk majlis ni sepenuhnya
* tak leh nak renjis2
* tak dapat sembang ngan mak yg dtg dr Perlis lama2 & esknya makpon dh blkke Perlis semula
* tak leh nk bergambar gedik2 ngan pengantin
* tak dapat nak bergambar ngan sedara2 yg lain
* tak dapat nak bergamba keluarga ngan pengantin

masa org2 sibuk bergamba, Aiman tido & masa tu aku pangku dia...
x kira camana pon aku nk bergamba gak w/pun sekeping, aku letak Aiman atas bangku minta cousin yg jaga, cpt2 aku tarik en asben naik stage utk bergamba
sib baik dpat & yg amik pon photographer pengantin, nanti tgg pic dr dia jer lah


lega...dh tamat pon kisah kenduri kendara ni 






8 comments:

Unknown said...

Congrats to both pengantin..

-Sara- said...

wahh, meriah u! :)

eh, ade budak cmtulah, jap nak tu jap nak ni, letih kejor dorg lari2 lagi..xkurus gak! tehee!

*cakap kat sara :P*

mamyharraz said...

tahniah utk pengantin ;)

sya,gitulah kita..anak tgh aktif suasana yg best kadang ralat tak dpt joint..suami kemana anak kemana..mamy pun lalui situasi yg sama hehe..ada peluang cepat2 rebut2 amik pic :)

Unknown said...

meriahnyer majlis, siap Rabbani wat show lg utk stafnyer, sporting hbs tu...wah! x-bos MIL pn dtg dr obesi, mmg betul2 meriah nih..

alololo cianyer awk, byk gak benda yg xkesampaian yer...ermmm blh ulang dak...hehehe

syariza09 said...

Jamiel

TQ - wakil deme

syariza09 said...

-Sara-

huhu..mmg pon, maknya x kuwus2 gak, dh lari lebih, mkn pon kena lbh

syariza09 said...

mamyharraz

susah gak nk rebut pluang tu

syariza09 said...

~Siti Hajar~

ermmm...tgg adk bongsu sy kawin la pula, masa ni Aiman dh besar kot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails