~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, April 12, 2011

"Panjangnya kopek"

Opppssssss.......ini terlebey sudaaa
Hati panas bila dengar ayat ni
Tapi nak slahkan sapa????

Ni semua pasal dok ulang2 tgk dvd Kak Limah larrr

Adakah nak salahkan org tua ni
Pak Abu (Zami Ismail). Tapi dia la yg mula2 sebut ayat ni.

Bila tgk antu ni moncong je mulot Pak Abu nyebut
 "panjangnya kopek"



And now........

dak tecit ni pula yg sebut
terkezutttt I, bila tiba2 jer 
"ma.....ma (aku la tu), panjangnya kopek "( sambil geleng2kan kepala)
huhuhu
syyyyyyhhhh.........jgn sebut depan2 org yer Aiman, nanti org ckp Abah yg slalu sebut ayat tu kat mama pulak
kopek mama lom panjang lg tau
tapi...... lagi dilarang, lagi la disebut2nya
hurrrmmmm




Siapa yg bersalah???
Pak Abu @  Abah  @ Kak Limah

21 comments:

MrS. F!zA said...

la..bru pasan antu tu dia punya kopek ka..igtkan rambu2 dia..hihi

sW33tdARLiNG said...

uwaaa no good! no good! kena explain kat dia panjang lebar ni... kena laa masuk bab ketuhanan skit.. adeiii TV ni mmg merbahaya pengaruhnya

syariza09 said...

MrS. F!zA

hihi...baru prasan yer

syariza09 said...

sW33tdARLiNG

dh puas ngajor, tak paham2 gak

alya said...

kak az- adesssssssssssssss muahhahahhaaaa camtu lak aiman yea.... ehehheheheee bgtau dia Pak abu silap sebut..... ehehhehehe

maya amir said...

adoii yaii..saya tak suke betul dgr org sebut kopek.. tulaa..tv/movie sume ni byk pengaruh..kene slalu control kan..

mamyharraz said...

pak abu tak salah sbb ikut skrip =P

abah jugak tak salah sbb penonton =P

kak limah lagiiiiiii tak bersalah sbb "dia sakit" =P

bukan aiman je suka ikut pengaruh dialog..harraz jugak sama..jd kita cuma boleh pantau bahasa2 budak kecik ni :D

syariza09 said...

alya

oooo...mcm tu yer, Pak Abu silap nyebut

syariza09 said...

maya amir

tv ni kita slalu tgk, kalo ngan dak tecit 3thn ni, x reti nk control mcm mana, bknnya paham pon

syariza09 said...

mamyharraz

bila dak tecit nak sebut jer, cpt2 tutup mulot dia hehehe

Cik Moon said...

serius ni.. moon masa tgk..mmg xtau.. ingatkan tangan... dan... kopek tu... mende tu ke? huhu..

Yan said...

Kopek ni akak biasa dengar dulu2 zaman kecik2. tp org tua je pakai..

Fieza79 said...

hahaa...mmg pnjang kopek...kalau yg taktau pekataan ni tak tahu la kan..anak2 la plng cpt suka nk sebut2 tu...dorang kan tk fhm apa2...

syariza09 said...

Cik Moon

mende tu lerrr :)

syariza09 said...

Yan

aarr...org2 tua jer rajin sebut camni

syariza09 said...

Fieza79

ye laa..budak2 x paham pon

-Sara- said...

ahaha, gelak guling2 sara bace entry nii, sib baik syaqir xsebut cmtu..hihi..

syariza09 said...

-Sara-

jgn la syaqir berjangkit lak, malu wehh

hyazz said...

hahaha... tu ler...suker no nak bakor jer.. si aiman pon dah pandai...lawaksss...

budak 2 biasa la azs... yg kite tak bagi ler nak di buat nyer.. sabo jer la

[-suziey-] said...

erkkkkk...speechless..hehe

ieda said...

ekekkek masa mula2 tgk tuu akak pun x perasan itu kopek ahahhaha .. sabor jerkan ..

ermm budak2 skrg dikk .. kalau dia x sebut , ada org sebut jadi dia ingat tuu jer :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails