~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, March 16, 2011

Main acah-acah pulak dah

Mlm td dlm kul 11 aku prasan air sinki smakin kecik.
Langkah berjaga2 kena la simpan air.
Tepat kul 12 aku nak basuh tangan, mmg sah air dah elek.
fuhhh sib baik sempat simpan. Susah kan kalau tetiba tengah malam bangun nak ter...., air pula elek, naya tu.


Simpan idok ler banyak, ada ler dlm 4 botol & 1 tong kecik. Setakat nk bilas yg sikit2 tu kira boleh laa
Sib baik en asben bawa balik botol mineral besar, leh gak tambah2 simpan air.
Pagi ni bangun, sib baik air dh ok. Leh la mandi puas2

Semenjak dua menjak ni, x der pula dorang tampal2 notis pasal air x de.
Ni betul2 menyusahkan orang

4 comments:

~Siti Hajar~ said...

sekbek beringat nk simpan air gak kan, klu tak guna tisu la jwbnyer...hehe

syariza09 said...

~Siti Hajar~

kena pakai banyak tisu ler :)

Che Mid said...

air tempayan dicurah jangan.. eh mana nak carik tempayan zaman2 ni ye.. bebudak sekarang tau ke tempayan tu apa? he he

Aleyn said...

Memang kes naya ni...

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails