~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, July 19, 2011

Skali skala buang tebiat


Org makan masa bekpes, ko plak makan waktu lunch..lunch ker?? eh kiranya minum petang la, dh koi 3 lbh dah masa tu.


usung nutella dr rumah, terpaksa la usung sbb tu pon bukannya aku punya. Cilok jap dr adik, saper suruh dia tinggalkan dlm peti es aku. 4 kpg aku bawa, licin u....org makan nasi, aku makan roti. kalo gi cafe pon, lom tentunya aku akan amik nasi, slalunya pau la yg aku x jemu2 beli.
ok ni bukannya menu ari ni, tp menu semalam.
ari ni i posa, gigih nk abiskan posa yg lom berganti lg. insyaallah, esk pon posa gak.
Isnin nak posa tp x menjadi, asyik terbabas jer bangun sahur. Jadinya mlm tadi aku mmg x sahur, tp aku tido lewat sbb moncitkan pewot ngan air.
Siangnya mmg lemau.....Mcm biasa, time rehat time utk hanyut..
dh ler sejak dua menjak ni asyik sejuk gedik jerrr dh macam rupa org pantang pula aku ni. lam tido dah ler berjaket, berstokin, berselimut lagi.......haiihhh dh brp lapis daaa

nampak tak???
x nampak....x per..x yah la susah2 cari apa yg x nampak tu





12 comments:

sW33tdARLiNG said...

syiok ler jugak makan roti time lunch.. apa salahnya.. hehehehe

-Sara- said...

oo dh hujung2 ni baru gigih nak ganti pose ekk..hehe..slmt berbuka :)

hyazz said...

ooo...patut la xdo...dah berbungkus yer

Mama Gee said...

nampak lubang idung yg ditutup tu...heheheeee

~~*Lady Salwa*~~ said...

Nikmatnya dapat tido tengah hari...hehe

*selamat mengqado puasa... :)

syariza09 said...

sW33tdARLiNG

kenyang gak

syariza09 said...

-Sara-

tu arr..marathon ni

syariza09 said...

hyazz

tido ler besss

syariza09 said...

Mama Gee

syyyyy....diam2 la

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

mmg nikmat kalo dh ngantok

mamyharraz said...

nutela tu mmglah sedap..

besss nya dpt tido dgn tenteram waktu lunch..

Lee-Yan-Naa said...

betul kak,saya kalo posa tengahari mesti hanyut jugak..lembik loklak kot,tak tahan kalo tak tido..ekekeke,pastu kalo posa tengok roti pon rasa terliur kan..macam 1st time posa plak kan..ekekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails