~ CliCk mY HeArT ~

Friday, February 18, 2011

10 ketoi stok untuk waktu2 kecemasan

Smalam en asben coti sbb menziarah saudara yg meninggal, aku tak la pula mengikut sbb ada benda yg nak wat kt opis ni. Balik rumah jer dia tunjukkan bungkusan ni. Katanya mama yg bagi.....ooo sblm menziarah tadi, dia amik mama kt Kg Baru

ermmm apa nie

bila dah buka baru la aku tringat, mmg aku pesan kt mil, kalo dia gi pasar chow kit tolong belikan aku 10ketoi mee wantan/sanggul/suah entah ler aku pun tak tau nama betul mee kering ni.
 en asben nk bg wet, mama x mau pula dah....isshhh x leh la mcm ni, esok2 aku nk pesan pula rasa segan. Tak pe lah, bila aku ke sana nanti, aku bayar juga kat mama.

dah pun simpan dlm bekas, bila ada stok mee kering ni senang sikit
Aku suka simpan benda2 kering mcm ni, bihun pun aku wat stok
Bila rasa nak goreng, trus jer amik mcm yg aku grg kat  SINI
Tapi tu la tekak ni kadang2 nk juga rasa nak makan  kuetiau & mee, bila dh camtu baru la aku cari  kat pasar

14 comments:

✿etiey erywan✿ said...

hehhe.. ohw ada erk yg jual macam ni. first time tgok nih. jakun kan...

mamyharraz said...

asal p cokit lupa nak beli mee ni..teringin nak try hehe..

syariza09 said...

✿etiey erywan✿

ada kt ssetengah kedai jer

syariza09 said...

mamyharraz

pasni kena masuk dlm list, baru la x lupa

~izan~ said...

akak,kalau nama mee ni takde,kalau g kedai izan nk beli,nak tanya mee apa? mcm menarik sgt2 ni mee ni..tak penah try

syariza09 said...

izan

ntah ler, nk panggil apa ekk..akk pon panggil mee kering jer :D

Ogy said...

jauh ngimportnyaa tu.....

kak ina kl (1) said...

tak pernah tenguk lagi mee camni..nanti gi chow kit bolehlah beli,.

jomlah join contest akak..esok last day

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah ini sudah baik...

-Sara- said...

awk! tanye lah MIL awk tu, mee ni ape namenye..senang sara nk cri gak,hhehe

syariza09 said...

Ogy

jauh tu..tapi rasa dekat sbb oder je ngan mil..hehehe

syariza09 said...

kak ina kl (1)

aar nanti akk leh cari kt CK yer

x sempat dh nk join contest akk, next time k :D

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™


harus cuba tu :P

syariza09 said...

-Sara-

okess, nanti nk tanya smula ngan mil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails