~ CliCk mY HeArT ~

Friday, February 18, 2011

Bukan lagi jadi penyangkut cawan

Sejak2 peristiwa tu, aku dah tak pakai lagi untuk sangkut cawan.
Peristiwa per??? Peristiwa di tengah malam; aku ke dapur nak minum air tetiba pula ternampak
Mr CI tengah beristirehat kat dalam cawan tu....terkezut bewok wehhhh
amboi2 bestnya ko bergolek2 dlm cawan aku yaa...pasni aku dah tak bagi chance lagi

Sejak2 tu semua cawan aku simpan kat rak dlm keadaan telangkup ke bawah...lebih selamat dr Mr CI.
Pastu nak buang, sayang la pulak. Akhirnya jadi la mcm ni....



aku sangkut jer aksesori gelang, senang pagi2 nk pakai trus sambar jer ikut kaler baju
getah pengikat rambut pon aku sangkut juga, sblm ni bersepah2 jer getah tu, bila nak guna mula la menggagau.....tapi skrg tak lagi, senang kannn  ^_^

18 comments:

MrS. F!zA said...

omak aihhhh byk nya..mmg ptt guna penyangkut tu pon..ekeke

~izan~ said...

menarik idea ni..tmpt sngkut aksesori yg sgt kukuh tu hehe...

.::Lynn::. said...

alamak seram la pulak bila dengan ada Mr.CI dalam mug...

Pn. Zana said...

hehe. Mr Ci dh bersenang-lenang tuh ..cian ke die..:D

::Mamalyna:: said...

idea yang bagus... senang nak pilih daripada kita godek2 dalam bekas kan...

~Siti Hajar~ said...

Kreatif gak tu, drpd penyangkut tu nak dibuang, baik dipelbagaigunakan..

ermmm..mr ci tu tikus ker? krg phm..hehe

mamyharraz said...

ow baru tau mr C suka lending kt cwn sangkut ya..alamak gulp huhu

bagusnya idea syariza...comel jugak buat sangkut gelang..

Fieza79 said...

hhishh geli je sebut mr ci tu...tp kat umah dok sangkut jgk cwn2..tp sebab belum terserempak mr ci dok lepak kt situ...hikk

syariza09 said...

MrS. F!zA

idak ler banyak manapun, dh sangkut senang la sikit

syariza09 said...

~izan~

takkan roboh sampai bila2..hehehe

syariza09 said...

.::Lynn::.

kalo dh nampak tu lg seram wehh

syariza09 said...

Pn. Zana

kena kesiankan diri sendiri dulu...hihihi

syariza09 said...

::Mamalyna::

skrg smua kena wat ngan cpt , dh sangkut tu senang nk pilih

syariza09 said...

~Siti Hajar~

hehe...kalo tikus, kita panggil Mr Ti.
Tapi kalo Mr Ci, maknanya Mr CIcak :D

syariza09 said...

mamyharraz

gullpp...kebenaran, sbb tu la dh x guna lg

syariza09 said...

Fieza79

hihihi..mmg geli tgk mr ci, sib baik fieza lom jumpa lg kan

Ogy said...

cik aiman tak sibuk2 nk main ke?

-Sara- said...

ahaha, kreatif awk ni! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails