~ CliCk mY HeArT ~

Monday, February 21, 2011

Rasa mau lari jaa

huhuhu....tadi mmg rasa mau lari sbb rasa x selamat.
Tapi skrg aku dah terlebey selamat.
Sbb pe aku nak lari?

Cer crita....
Pagi ni ke cafe, terjumpa pula org yg pakai baju kurung corak & warna yg sama...
bezanya cuma tang tudung jaa
klon aku daaa
huhuhu....ni yg aku tak suka nie, rasanya dah 2x aku jumpa.
Mula la sorang tgk kanan, sorang tgk kiri....tak suka...tak suka
Cepat2 aku blah dari cafe, tak mo lama2 ngadap klon


~ korang kalo jumpa org yg pakai baju sama ngan korang, mesti korang pon mau lari juga kan ~

17 comments:

ainnoraini said...

senyum kat kak ain bacenye...

tak boleh kak ain bayangkan mcm mane nak melarikan diri tu...

syariza09 said...

ainnoraini

jgn bayangkn la kak, malu sangat nie :D

Ogy said...

kalo ai mmg tak pakai dh baju yg sama tu...

MRS. K said...

hahaha.. biasa la, kain satu kilang

hyazz said...

hehehe... seb bek ader gak yg len...klu tak mesti ader yg nanya tuh!!! sabar yer... tuk ari ni jer..

-Sara- said...

haha, haah la awk.. klo sara pn rse nk lari! haha

mamyharraz said...

pagi2 dah buat mamy ketawa awk ni tauuu ;)

ya mamy pun penah lalui situasi mcmni...terus mood down hehe..

syariza09 said...

ogy

x leh arr camtu, dh la baju x banyak, pusing2 yg tu jaa

syariza09 said...

MRS. K

slalunya jarang jumpa

syariza09 said...

hyazz

huhu...sib baik tudung x sama

syariza09 said...

-Sara-

lari selaju ribut

syariza09 said...

mamyharraz

down sekejap jer tu, now dh ok hehehe

Fieza79 said...

yess...kompem nk lari je hehee...tp kalau org yg kita mmg kenal tu takpe la kan...

hehee kelakar bleh tersama...

✿etiey erywan✿ said...

hahahhaha... kalau i pun mesti laaaarrrriii jugak!

syariza09 said...

fieza79

kalo yg kenal tu, konpem dh bergambar2 bagai & kedian leh masuk dlm blog...hehe

syariza09 said...

✿etiey erywan✿

lari..........jgn pandang blakang

MrS. F!zA said...

hahahaha kita lg la selalu! agaknya sebab kain mahai sgt tu yg kerap jmpa..ekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails