~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 15, 2010

Serba serbi tak kena

Selamat pagi semua
n3 pagi ni hanyalah utk meluahkan perasaan

Ari ni datang kerja ngan perasaan berdebar-debar
Sejak mlm tadi lagi aku dah rasa mcm ni, mau tido pun susah...aiyakkkk!
Bila dah berperasaan mcm ni, aku dah tak leh fokus
Setiap saat terasa debaran tu


aku yg nerbes


Macam-macam yg dipikirkan....betul ker? boleh ker? ok ker?
Smua soklan tu bermain2 di kepala.....aaaiiissshhhh
"kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?"
nak crita banyak2 pun, rasanya tak sesuai kot
cuma nak hilangkan nerbes, terpaksa la luahkan kat sini
harap kawan2 paham yer


Sib baik pagi nie boss dpt hentikan sekejap debaran  aku...
hehehe
leh pula dia prasan ngan baju yg aku pakai,
"laaa......pepel lagi"
haaaaa.......sentap jap. Dia ni prasan ker aku slalu pakai baju pepel.
Nampak sangat dia sorang boss yg prihatin.....kikikiki
jawapan aku..."saya minat pepel".
yer ker aku minat pepel???ye la kot, pepel, biru, pink mmg warna kesukaan aku



suhu badan pagi ni turun naik

nerbes ni tak de kaitan pun  ngan family & kerja...wahai cek nerbes, cepat2la kau ilang ok

8 comments:

izan_cute said...

akak..knp? hmm tarik napas pjg2 k (err,jgn lupa lepas plak napas tu hehe).

akak minat pepel ek? cool n romantik la ek hehehe

syariza09 said...

izan_cute

tarik.....lepas....tarik...lepas...
fuhhh lega sikit.
minat la jugak ngan cik pepel

Pn. Zana said...

nebes kenapa ni ?

relak..bertenang & selawat ..

Yan said...

Banyakkan baca ayat qursi..rilex

syariza09 said...

Pn. Zana

okesss....hati dh smakin tenang nie

syariza09 said...

Yan

tekiu akk :D

mamyharraz said...

perasan ja tu jgn risau2 okey :)

syariza09 said...

mamy : prasaan tu dh pn ilang :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails