~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, November 25, 2010

Kecik & comel

Saper suka brg comel2, angkat tangan.
Aku pun suka, w/pun mcm kebudak-budakan, biarkan jer laa
Janji hepi


Sabtu lepas kami ke Plaza Alam Sentral Shah Alam
Sajer nak mengenal tempat. Rupanya kat sini banyak jual baju kurung & fesyen
Mmg banyak pilihan, siap duit jer
Kalo bawa mak mai sini mesti dia suka
Sebab per,
Banyak blouse saiz besau2 +++ ada jual kat situ
Tak sempat pula nak tinjau studio Muzik-muzik TV3 kat sini


Jalan punya jalan termasuk pula kedai Hot Market
Banyak benda2 comel
Bila dah comel, terberkenan & wajib dibeli



Cer tengok ni
comelsss kannn



giraffe ni leh lentok-lentokkan badan
~ hiburan hati ~



tak kenal ngan Hot Market
Kalo tgk plastik ni, agak2 cam tak ngan kedainya


Pastu jalan2 lagi & terjumpa pula dgn ni


brooch roses
aku tgk skrg ni ramai yg pakai roses, nk try gak ler
RM10 : 3 biji (satu lagi dh bg pada adk ipar)




************************
setiap org pasti ada simpan benda2 comelssss kan

21 comments:

izan_cute said...

itulah penangan hot market hehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

eee, shomelnya... suka tengok giraffe tu...

brooch tu pun cantik... dah lama dok hajat nak pi cari brooch baru, tapi asyik la tak berkesempatan... herm..

syariza09 said...

izan_cute

akak pun mcm izan, x leh tgk menda2 cumilss ^_^

hajarus said...

yer... hjr pun sker ngan benda comey2... kiut la giraffe tuuu...

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

tu la...geram tgk ngan 'che pah'..trus rembat

pasar tani putrajaya ada kot jual brooch design baru2

MRS. K said...

asal tak beli utk kami skali?

Ogy said...

laaaaaaaaa br tau ke plaza alam sentral tu best? tp parking payah gak kalo ari cuti...penuh je..

syariza09 said...

hajarus

dah pompuan kannnn....mesti suka ngan benda2 comel :D

syariza09 said...

MRS. K

lenkali kasi la wet tabung U, leh I tlg belikan :D

syariza09 said...

Ogy

secara jujurnya saya ngaku, mmg baru tau Plaza AS tu best....
nak wat camne x der org bw b4 ni :D

~Siti Hajar~ said...

benda2 comel camni yg xtahan tgk, mesti TERbeli pya..hehe

syariza09 said...

Siti Hajar

toksah tahan2...beli jer ahakkss

Zaidah said...

comelnyer....mintak satu bleh tak

syariza09 said...

Zaidah
bulehhss..bg alamat yer : D

-Sara- said...

hot market? haaa..bile tgk plastik tu bru sara perasan! hehe :)

syariza09 said...

Sara

tu yg sajer tayang plastik :D, senang nak cam

aiDieNa said...

Wah.. memang comel² barang² tue.. kalau akak bawak balik umah.. sure budak² tecit tu berebut..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
akak rajin gua tak

mamyharraz said...

okeh!nnt nak p carik kedai ni =P

syariza09 said...

aiDieNa

budak2 mmg geram nampak nie :D

syariza09 said...

mamyharraz

cpt2 gi cari :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails