~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 26, 2010

Uli-uli di malam Jumaat

Pagi ni lewat sikit intai blog. Sebab per....

Sebabnya kt opis x de tenet..line problem pula
Bila x de tenet, kami (aku & kwn2) akan mencapai tahap kebosanan yg melampau ada plak camtu
Sib baik time boring tu diisi ngan ceramah kaunseling..mmg best. Tambah2 pula bila dibagi soklan2 tingkahlaku utk djawab.
Jawab secara jujur, x leh tiru2, xleh tanya2 mcm sekolahkan

sempat lagi tu
nk hilangkan boring

cermah yg santai..gelak2 jer

Cerita di atas tak der kena mengena ngan tajuk n3..ngeh ngeh ngeh

Malam tadi masa utk uli-uli
mentang2 la Khamis mlm Jumaat kan ^_^
X der, bukannya uli-uli yang tu
Aku uli ni haa








Uli tepung nak wat karipap
Dah start lambat, habisnya pun lambat ler
Awal2 kena wat kerja2 rutin rumah dulu masak, basuh kainlah
Rasa2 ada masa free, baru la leh wat
Tu pun nasib baik la inti dah masak awal


************************
Uli punya uli, kul 12.30 baru masuk tido
Pagi ni bekpes ngan karipap
Goreng lebih utk bw ke opis terhangit la pulak


8 comments:

mamyharraz said...

opsss ingatkan uli apa tadii huuu

pandai buat karipap :)

syariza09 said...

buat utk mkn sendiri buleh laa :D

izan_cute said...

sedapnya kepap...izan paling suka pintal kepap tapi lagi suka kalau akak pintalkan dan masakkan heheehe

Ogy said...

sedappppppppp!! nk lagiiiiiii heheeh

syariza09 said...

izan_cute

akk lg teruk, x pandai pon pintal krp. smua tu pakai acuan jer..

syariza09 said...

Ogy

ayoo...hangit2 pon sodap ker

-Sara- said...

awk, rajinnya hr kje msak rumit2 cmtu..ermm bg sara kire rumitla karipap tuu,tp xtaula awk kn, klo yg rumit2 sara wiken jelah kjekn..hehe :P

syariza09 said...

nak wat camner, request dr pak encik...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails