~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 9, 2011

Sikat bunga besar



Korang pernah tgk nie?
Tak pernah, meh tgk betul2.





Ni la sikat, sikat zaman purba dulu2.
Aku suka gunakan sikat ni utk sikat rambut Aiman.
ye larr, rambut dia kan tak ler sekembang rambut mak apaknya, bila guna sikat ni senang & cepat.
Masa nak sikat rambut, suka sangat main lari ngan mama dia. 
Sekali mama dia dpat itu kepala trus zasss & zass
Beli sikat ni kat kedai mamak RM1.50, rupa-rupanya kat Mydin lg murah RM1 jer
....huhu..mamak itu sudaa tipu ai
 


korang kenal ke ngan sikat ni

12 comments:

mamyharraz said...

mamy sgt kenal sikat ni...sbb ayah guna sikat ni huhuu rambut ayah kinting jd sikat ni mcm mudah kot ... jgnle sapa2 pinjam dia marah okey =P

kami panggil sikat bulat ayah hehe

AzMask said...

hehehe.. asbenku pun pakai sikat ni.

syariza09 said...

mamyharraz

ooo...ayah mamy pun pakai yer...aar sikat ni ada yg bentuk bulat & bujur

syariza09 said...

AzMask

masih ramai lg yg pakai yer

ainnoraini said...

dulu2 ade kat rmh kak ain tu..tapi sekarang kat mane pun tak tahu...

maklum la kat rmh tu ramai puteri2nye...terus hilang sikat mcm tu..

syariza09 said...

ainnoraini

tuan puteri dh berkenan ngan sikat tu...hehe

Fieza79 said...

maseh ada lg sikat mcm tu kat umah..hehe buat sikat kan rambut Irfan...

syariza09 said...

fieza79

ooo..sikat rambut irfan ngan sikat ni juga yer

~~*Lady Salwa*~~ said...

kenal... kenal...

dulu2 ada gak dok guna sikit ni... masa kecik2 dulu la... la ni dah jarang dpt tengok sikat camni... hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kenal2...
incek su0mi slalu gak guna...tapi dia punya tak la bunga...bulaT biasa sj...

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

ooo kecik2 guna sikat ni yer.
kt kedai mamak putrajaya ni ada jual sikat tu

syariza09 said...

LadyzuL

laaa...somi kak D pengguna juga yaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails