~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 3, 2011

~ Sup Longkang ~ errrkkkk

Jgn muntah pula baca title kt atas.
Petang smlm, blk opis trus gi mkn. En asben dh lapar sgt. Istri lg suka, sbb x perlu berhempas pulas kt dapo.
En asben oder nasi goreng & disebabkan lunch aku da mkn nasi, aku cuma mkn kuetiau sup...
Bila dh ujung waktu, ada bau sesuatu. Tgk kiri kanan depan belakang, tak de pula longkang sekitar ni
Adakah..........








Aku try bau dlm mangkuk, sah!
Mmg bau busuk drp sup aku...
Huhuhuuh.....naper mcm bau longkang ni.
Kalo org utara sebut lg kasaq, leh aku sebut bau sup ni mcm ayaq acaq...x paham? x per, org utara je yg paham
Aku suruh en asben bau & dia pon iyakan ckp aku. May be ada benda yg dibasuh tak bersih, sbb tu la ada bau camtu

Tekak aku mmg rasa tersangat2 loya, tp lom tahap muntah lg la


jgn tanya aku mkn kt mana? nanti ada pula yg main saman2

18 comments:

-Sara- said...

awk, xkn mse abis tu baru bau?

syrupmasin said...

ermm..speechless..adoii..gile geli..

.::Lynn::. said...

kenapa dah habis makan baru ada bau??? ni mesti lapar sangat ni...
bau kain buruk dia kot....

mamyharraz said...

tskk apa lah bahan yg di letak dlm tu..

kalau dpt mknan tak sedap mmeg kecewa sgt..

sW33tdARLiNG said...

macam dah nak abis pun bau sup tuu... agaknya dah nak basi kot, tu yg bau gitu?

~~*Lady Salwa*~~ said...

Eee... teringat lak kisah makan ayam ada ulat dulu... terus kembang tekak...

Ayen... said...

susah nak komenlaa sebab dah ckp sekitar kawasan tu xde longkang kan,erm...erm..erm.....

Mama Gee said...

longkang2 pun abess gak???

~Siti Hajar~ said...

sup bau longkang...??? pelik2!

Nape xpanggil je tokey kedai tu suruh bau suap dia tuh...silap2 blh saman tau..hehe

syariza09 said...

-Sara-

awal2 tu sedap jer baunya...mkn panas2 pula tu

syariza09 said...

syrupmasin

geli2 pon dh lam tekak..hehehe

syariza09 said...

.::Lynn::.


kain buruk lap mangkuk tu ker...mungkin la

syariza09 said...

mamyharraz

ntah ler...mungkin ari ni sup dia x brp menjadi kot

syariza09 said...

sW33tdARLiNG

nk basi? agaknya kot

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

aar ...yg tu lg rasa loya..hehe

syariza09 said...

Ayen...

aar...mmg konpem x der longkang

syariza09 said...

Mama Gee

hehehe...ada lagi tu saki baki

syariza09 said...

~Siti Hajar~

malass arrr...kot2 saya sorang jer yg bau mcm tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails