~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 24, 2010

Peace

hati yg panas, dh cool
pic pon dh leh upload
leh wat n3 baru : D


Semua ni atas permintaan
Permintaan saper?
Aiman yg minta
Minta utk apa?
Utk amik amba (amik gamba)
Bila mulut dh pandai berkata2, mcm2 request pula
Kadang2 tu ada permintaan yg memeningkan kepala amak & apak 
( 0-0 )
Yg mana leh layan, kita layankan jer la


ini maknanya peace
..susah benor nk wat mcm ni, bergulung2 jari tu nak oii


amaknya x ngajar pon posing mcm ni, dah tu pegang munge lak 
x per, percubaan jadi model





*********************
 selingan petang

10 comments:

mamyharraz said...

budak kecik memang suka buat peace kan =P

-Sara- said...

ala taruklah byk2 pic aiman pose maut!hehe :P

ann @ hatiberbunga said...

hihihi...

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la ngan faris.. dah suka wat peace kalo amik gambar...

ai, pandai posing si aiman ni ye...

syariza09 said...

mamyharraz

word peace senang nak sebut, tp bila nk gayakan ngan tangan, mcm2 bentuk pula ada

syariza09 said...

-Sara-

x leh banyak2, nanti org muak pula :P

syariza09 said...

ann @ hatiberbunga

budak2 kan

syariza09 said...

~*Lady Salwa*~~

terikut2 ngan abah & mama nya laa tu :D

Ogy said...

mak budak ni pun suka buat peace...hahahaaa

syariza09 said...

Ogy

skali skala nk jd budak gak...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails