~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, December 14, 2010

Bkn salah tengok


Korang tak salah tengok pun. Bukan sebab kepala atau pic ni yg senget.
Tapi bangunan ni memang senget & condong sejak azali.
Sebab tu la dipanggil Menara Condong. Sebelum balik KL, kami singgah di Teluk Intan semata2 nak tengok menara ni. Alang2 dah datang biarla sampai ke tempat sejarah kan.
Kita boleh naik atas menara ni, tapi ingat, ada bayaran ye.
weols x naik pun, cuma snap2 kat bawah jer

bergambar kenangan with my mil
Cuaca terik sangat masa ni
Aiman baru jer beli topi tu kat kedai tepi jalan RM3...jadi laa, leh gak tutup kepala

ni la sepupu, fil & bakal adk ipar
ayah merokok sampai kuar asap..hihihi

last
pic kami ber3 wajib ada
masing2 wat peace termasuk Aiman (gaya peace dia lain drp mama & abah ^_^)


seronok gak sekali sekala jln ramai2 nie


2 comments:

::Mamalyna:: said...

tak penah lagik sampai sini...

syariza09 said...

::Mamalyna::
kalo ke teluk Intan leh la ke sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails