~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, December 14, 2010

Jalan2 kg orang

Sambung semula crita pasal lawatan aku ke Perak yer.

W/pun Langkap - KL dekat jer, lbh krg 2 jam lebih, mil  mmg dh rancang nk tido sana.
mil pun dah lama tak ke sana. 


Kami ke rumah pakcik saudara ayah, yg en asben panggil atok.
Satu malam jer kami kat sini.
Sronok juga bila masuk kg org ni, specially yg plg seronok Aiman & maksu dia. Bukan main ligat lagi.
Aiman lagi la berlari sana sini, rumah kg kan luas jer...semakin panjang la langkah dia.
Adk ipar pula mula la ke sana sini tgk pemandangan kg.

Aiman mengenal ayam itk
Ayam pun disebutnya itik

tgk tu, adik ipar melepas gian naik beskal, tak de brek pula tu

Aiman try my lip gloss...huhhh

Bukan selalu dpat mkn ramai2 mcm ni
Kami dijamu ngan lauk pauk fresh yg ada di kg ni
Masak lemak telur itik
Ikan kering sepat (buat sendiri)
Sambal ikan talapia 
(Sebelum ni aku mmg tak lalu nk mkn ikan ni, tp bila test rasa sedap pula, trus terpikat nak makan lagi)

Atok ni juga buat minyak angin & dijual di pasar tani
Sebelum kami balik, dia bagi sorang satu botol
TQ atok

6 comments:

mamyharraz said...

best kan suasana kampung

sbb tu mamy suka balik kampung =P

Yan said...

Langkap ni kat mana Syariza

syariza09 said...

mamyharraz

mmg best ^_^

syariza09 said...

Yan

Kat Perak, sblm Teluk Intan

-Sara- said...

wah! meriahnye!mst best kn.. i luv kg! lg2 tengah bendang, tp xpernah ke kg yg ade bendang pon,teringin sgt! :D

syariza09 said...

Sara

laa...lom pernah ker..kalau dpt merasa kan best..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails