~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 15, 2010

Basahkan tekak

 dah..dah.....dah ilang pun nerbes tu....timbul pula sakit ati
nyahhhhh smua prasaan tu

Jom layan da picas
Balik Perak ari tu jgn mare yer, story lom abis fil ajak lalu jln lama Sabak Bernam, 
nak imbau kenangan masa dolu2 
Best tu mmg la best sbb skali lagi dpt tgk keindahan kampung, tapi lama sangat wehh nak sampai KL.
Aku lebih suka jln berTol, biar bayar lebih, janji cpt sampai

Slalunya sepanjang jalan nie kan ada macam2 gerai.
Gerai kerepek, gerai buah, gerai mentarang 
Pilih jer ko nak berenti gerai yg mana satu

Kami berenti di gerai nie
Banyak sangat buah2 yg ada
Pisang yg gemoks2, buah mangga, ubi kayu, keladi, jagung madu
memang rambang mata

mil aku pula beli pisang rastali & pisang tanduk
aku pun dapat juga, mil yg bagi
Dalam banyak2 buah kat situ, aku cuma beli nie jer


Air mangga
alaa.....dulu2 beli air ni best sbb pekat ngan mangga, skrg ni cair jer
hurrmmm....

lagi satu aku beli jagung madu kukus
itu je laa...yg lain2 x beli pun, kalo beli tak tau pula bila nak makannya

 mood: tengah bengang

1 comment:

Yan said...

Salam,

sawah kat tepi2 tu pun best sangat..Akak suka this area.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails