~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 16, 2010

Biru sana Biru sini= haru biru

Selamat pagi...
Dah bekpes...???
Aku dah pun bekpes ngan bihun yg digoreng sendiri
W/pun masak teramat simple stok peti es dh abis, bekal yg bawa mmg licin...nikmatnya
Dah jemu la ngan makanan yg djual di cafe, asyik2 yg tu.....bila beli then x sedap, trus hilang nikmat

Ari ni rasa lebih bersemangat, tambah2 pula ari ni aku serba biru....ngeee
~ I love blue ~
masa aku ke hulu ke hlir dlm opis, terpandang pula kertas2 nie


terus jatuh cinta tau!
cantiknya biru tu, specially yg sebelah kiri
~ luv it ~


dah baju biru, gelang pun mau biru....ngeeee



aku yg haru biru (T_T)

ari ni mau senyum jerkkk  



sesuatu warna tu dapat menaikkan aura & leh dijadikan terapi utk diri sendiri, betul tak???

19 comments:

MRS. K said...

alah.. tau la semalam team malaysia pakai baju biru boleh menang.

die pon sebok nak pakai biru jugak!

ahaks...

Zaidah said...

biru yang cool

izan_cute said...

pheewit kak..cun sgt2...

Ogy said...

ari ni bermood BIRUUUUUUU..yahuuuu jgn blues udah lee

Pn. Zana said...

sy hijau hr ni ..tp. seluar hitam ..

jdilah hijau-hitam -pitam ..hahaha.

mamyharraz said...

memang suwittt sgt :)

dan sy hari ni corak abtrak *pening* seharian =P

syariza09 said...

mrs. k
ngeee.....i tak jeling2 pon bola kt tv smalam

syariza09 said...

Zaidah

mmg cool....dh tahap beku nie :D

syariza09 said...

izan_cute

hehehe....penaik semangat

syariza09 said...

Ogy

kadang2 terbabas gak...blues & blue minded ...hahaha

syariza09 said...

mamyharraz

ok per abstrak tu...kalo pening2 cpt cari obat yer :P

syariza09 said...

Pn. Zana

hahaha...lawak la...jgn pitam pula..nanti saper mau angkat....bangun sendiri yer ^_^

Yan said...

Akak n hubby pun suka blue.. Rasa rilex je

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la... suka gak warna biru...

memang bila pakai warna tertentu ni aura rasa lain macam sket... :)

-Sara- said...

wah sakan posing ngn biru yg hari biru tu ek,hehehe..cun2! :)

syariza09 said...

Yan

sama la kita....rilex2 je

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

minat juga ya. betul tu...sepanjang ari ni aura lain mcm sikit...ngee

syariza09 said...

-Sara-

bitu buatkan hidupku haru biru but I like it ^_^

chuu said...

super blue :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails