~ CliCk mY HeArT ~

Friday, December 17, 2010

Dah ada pengganti

Kami paham ngan keinginan Aiman.
Tak sanggup lagi tgk dia naik lori mcm nie
kami pun terjah la kedai apek kat Kajang


Mula2 ingatkan nk beli yg mcm nie


pajero besau
boleh ker nk beli ni kalo rumah kecik ...
ngeee.....of coz la tak leh kan


berkenan juga dgn yg nie
nak beli beskal tu mcm x sesuwai ngan umo dia
nak kayuh pun lom pandai2 lg
aiman dah besar sikit leh la abah beli nie yer

keta & moto tu pun x sesuai, 
sbb rumah kami bukan atas tanah, tapi atas kayangan (paham ker)


lastly 
amik yg ni jer, jadi laa drp tak ada
murah jer kalo beli kt kedai apek RM50, kat tesco ritu aku tgk RM80
bajet wehh
yg ni pon ntah brp lama je leh tahan
aiman ni kalo main paham2 je laa, ganazzz wehh

mamanya berkenan yg kt pic kecik tu
mentang2 la ada BIRU di situ


tapi anak & apak lbh berkenankan yg nie
nk wat camner, mereka yg lbh berkuasa

x sempat sampai rumah, dlm keta pon dia dah naik beskal
mamanya dah tensen sbb kena pegang jer itu budak & beskal
kalo x pegang kang terbalik pulak



8 comments:

-Sara- said...

wah, dah de beskal baru, seronotla tu aiman! ;)

MrS. F!zA said...

5o je?murah la..blh la cri sni psni bila darwisy pndai nek beskal..mmg trgin nk beli gak asyik duk nek org punya bila p umh org..hihi

lawa la yg aiman pilih tu apa tk lawanya

~~*Lady Salwa*~~ said...

ok la tu, dapat gak beskal ye...

sama la, teringin nak beli beskal yang leh kayuh2 tu kat faris, tapi memandangkan dia tak reti nak kayuh lagi, tunggu umo 3 tahun la kot... hehe

syariza09 said...

-Sara-

mmg sronot pon, ari2 naik beskal

syariza09 said...

MrS. F!zA

mmg murah pon. senang apaknya kuar wet sekeping je

lawa tu mmg lawa, tp amaknya kan suka yg blue

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

betoi la Sal...puas ajaq kayuh tp x paham gakkk...tgg je la

abah_izz said...

salam kenal..pajero besor lagi besttt...nnt leh bawak adik....

Yan said...

Salam Syariza,

kita masa bebudak pun cam tu kan.. jgn lupa ye..

http://yan-yanjournal.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-terkemas.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails