~ CliCk mY HeArT ~

Friday, December 17, 2010

Mood dah ke darat



Selamat pagiiiiii
Mood kembali normal, suka sangat sangat


Dah bekpes?? ari2 soklan sama kan
Bekpes pagi ni mmg coi kan aku
Mcm mana x spoil, nasi lemak lembik, ada pula rasa & bau serai, pedas pula tu
Tambah pula minum ngan teh tarik
Rasa2 apa yg jadi lepas tu...
Apa laie.....terus berlari pecut ke toilet
Mun.......segala2 yg aku makan
Kalo dh mcm nie gayanya, konpem la aku tgh berlapa skrg nie
Sib baik la ada sekot, leh la wat alas pewot sampai t/hari



Tapi tak pe, nasi lemak tu bkn penghalang utk aku hepi ari ni
Ada sebab utk aku hepi yippiee
Akan ku tambah2kan n3 utk arini

papai......yippieeee...aku hepiii

4 comments:

ann @ hatiberbunga said...

tu dah hepi semacam tu..
confirm mood dah x ke darat. hihi..

sw33tdarling.com said...

memang tak suka laa bekpes yang coiii kan... kalau boleh nak mulakan hari dengan senyuman, perut pun kenyang...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

syariza09 said...

ann @ hatiberbunga

ehh..betul la tu ke darat. sbeleum nie asyik ke laut jaa

syariza09 said...

sw33tdarling.com

mmg pon..ooo ada GA yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails