~ CliCk mY HeArT ~

Friday, December 10, 2010

Naik lori pun best


Cer tengok tu, dah buang tebiat agaknya.
Ker dia tringin nak naik lori.

Tau tak sbb apa dia wat camtu. Sebabnya beskal yg ada sudaa pun kiok.

Smua ni bukannya aku yg beli tp dpt free jer. Jimat wet mak & abah

Motor - nenek Perlis yg bagi sempena besday Aiman 1thn
dah tak boleh main dah, handle dah rosak. Aiman yg pulas2 handle sampai bengkang bengkok

Kuda - nenek perlis juga yg bagi.
kuda pun dan cacat, roda hilang ntah ke mana2

Beskal pink - kwn opis mrs k & lynn yg bagi sempena besday Aiman 2thn
baru jer rosak, dah patah. Aiman main mmg ganas


Beskal dah kiokkk, alternatif lain, Aiman kena naik lori mcm pic di atas

kesian pula tgk dia naik lori, asyik tertonggeng jer

12 comments:

-Sara- said...

ahaha..ciannye aiman, mama blila kete baru :)

syariza09 said...

hurrmm....kena beli keta besau ni

hajarus said...

ala ciannyer aiman... lori yg bawa aiman ker atau aiman yg bawa lori tu... hehehe...

izan_cute said...

alahai...besar tuan dari lori hehe

mamyharraz said...

anak mamy pun ganas.mainan semua tak sempurna kadang tu biarkan je dia main mainan yg dah kokak-kokak tu =P

syariza09 said...

izan_cute

sib baik la lori tu x leh cakap

syariza09 said...

mamyharraz

ye lahkan...budak2 ni mmg x reti main sopan santun jer..biarlah kokak kokak pon...janji dia leh main

syariza09 said...

hajarus

Aiman yg bw lori hihihi

Ogy said...

x kan kesian je....tak reti2 nk belikan kereta ke...motorr kee....hehehee

MrS. F!zA said...

hahaha lori kecik pon dia naik atas tu

eh untung aiman opah n atok selalu beli.. mama abah leh jimat duit..kekekeke

syariza09 said...

Ogy

aiman naik lori tu mcm kiasan utk mama & abah la tu..hihi

syariza09 said...

MrS. F!zA

mmg jimat..(mak apak kan keder...:P)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails