~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 13, 2010

Telor berduri???

Minggu ni aktiviti mmg padat, program ni dah lama dirancang.
Sabtu pagi kami di Perak.
Mengiringi pakcik yg kembali ke alam baru buat kali ke dua. 
Mesti dah boleh teka kan alam apa tu?
Nak crita panjang2 pon tak sempat, jap lagi aku story okeh.
Utk hiburan mata, jom tgk nie

Telur itu ada dalam karungan berduri iteww
Sebab tu la aku panggil 'telor berduri'

Bunga telur buatan sendiri. Unik sungguh kalau org2 kampung buat.
Orang kampung kan kreatif

10 comments:

MRS. K said...

ye.ye. saya orang kampung!

izan_cute said...

cantiknya...tu guna kertas ke kak?

Zaidah said...

telur untuk bunga pohor ker....hehehe

syariza09 said...

MRS. K

U pun kreatip ker...

syariza09 said...

izan_cute

aarr...kertas yg berkedut2 tu

syariza09 said...

Zaidah

bunga pohor ngan bunga pahar sama ker? rasanya ni kita panggil bunga pahar kot

-Sara- said...

woww! berduri2! kreatif sungguh! :D

Ogy said...

mcm buah deriyan....hik2..

syariza09 said...

-Sara-

kretip...kretip

syariza09 said...

Ogy
klon buah duyan..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails