~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 16, 2010

Sebelum raya, harus shopping dulu yer

Rasanya petang ni dah tak ramai kat opis, masing2 amik halfday (hd). Dengar2nya boss aku pun bg hd pd saper2 yg nk amik. Apa laie semua melompat lar dh boss bg kebenaran. Aku pun nak blk gak, tp dpt tau pasal ni pun dh lewat. en asben x dpt nk dtg amik. Kalo blk ngan bas pun, aku x dpt nk gi amik Aiman kt nusery. 
hurrmm....jadinya aku lepak2 jer kt opis sambil layan tenet...hehe..yg tu yg beshh. 

Rehat td ehh sblm rehat daa, kul 12.30 dh merayau kami ke jualan Puspanita di MOA. Padahal semalam dah pun gi & dah beli pun, tapi ari ni bagai dirasuk2 kami ke sana lagi. 
Untuk apa? Shopping laie...pompuan.....pompuan..kat mana ada jualan, kat situlah ada kamu.

Semalam ada beli inner tudung cotton, sedap pula bila pakai. Aku suka jenis ni (x melekap kt muka), mudah bentuk & leh muncungkan sikit kt depan. Bila dah suka, hati mula nak beli & nak beli lagi. Jom tgk apa yg aku beli


shawl
2 psg RM15
1 lg pun sama harga gak, kongsi ngan member


ini la bentuk inner cotton tu
RM5

percubaan inner yg beli semalam
result:: sukses :)


mlm ni nk gi rumah mil, x der kuih raya nk bawa, so beli kek coklat jer
Cistat & marble cheese tu utk me & @im@n

sekian saja crita2 habiskan duit sblm raya

Apa2 pun aku ucapkan pada semua rakan2 blogger



6 comments:

izan_cute said...

wah..suka tgk akak pakai inner cotton tu...sukanya...

mamyharraz said...

iner koten yer?...memang cun!tak lah gerak2 shawl tu kan..

-Sara- said...

eh awk, inner cotton tu mmg jenis xmelekap muke ek? sara nk cri gaklah, sbb nk try yg xmelekap plak :)

syariza09 said...

izan_cute
suka..suka..dengar2 jln TAr lg murah rm2.50 jerk

syariza09 said...

mamyharraz
konpem tak gerak2

syariza09 said...

-Sara-

aar la. jgn amik yg kecik, takut kepit tlinga lak. cari yg besar sikit, br leh moncong :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails