~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 25, 2011

Virus dah merebak ke rumah

Dulu2 mak apak jer yg kena virus nie.
Tapi apaknya dah bawa balik virus ni ke rumah.
kan dah kena kat anak lak
cer tgk ni

serius jer

fokus & jgn brani kaco ok
apa ler yg si kecik dok buat, seyes & fokus

ooo....tengah tgk lappy
tapi bukannya crita Tom & Jerry
crita apa ekk????

ni bukannya drama, tapi lagu
korang kenal tak?
haaa...mesti dah kenal kannnn

meh aku zoom dekat sikit
ni la virus tu
Aiman pun dah berjangkit
Asyk suruh ulang jer lagu berpacaran nie, mungkin dia sronok tgk aksi cikgu syida ni kot *__*

15 comments:

mamyharraz said...

ololooo kiutnya aiman tgk cikgu shida

Ada Dalina said...

hehe...ingatkan aiman kusyuk layan kartun td...

syariza09 said...

mamyharraz

kusyuk tu T__T

syariza09 said...

Ada Dalina

dia dh jadi peminat cikgu shida pulak dah

ainnoraini said...

aiman suke kat cikgu shida ker...

tapikan bile cam tu...aman sikitkan..bile dia duk diam2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tu la kakD pun ingatkan iman tngk katun..rupa2 cikgushida la..
femes tau dia skg ni...
ada suka ada yg tak suka..

✿etiey erywan✿ said...

hahha.. jangan berklecari skrin lappy tu udah ;P

adianiez AIDA said...

yes, memang khusyuk betul dia....

syariza09 said...

ainnoraini

ye la kak. mmg dia dok diam. mama abah tgk tv ngan senang ati

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

dia ni mmg pemes de emes abad nie. smua org dh kenal, tp tu la sesekali layan ok ler

syariza09 said...

✿etiey erywan✿

hehe...sib baik lom sampai tahap tu

syariza09 said...

adianiez AIDA

kusyuk sampai x leh tegur

Fieza79 said...

lorr..tgk lappy..ingat kan tgh tgk tv..hehee asyik sgt tu...

hyazz said...

hahaha... seb bek ank2 aii xminat sangat lagu ni..kalau tak abis ler

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, khusyuk betul si aiman nih... hehe

budak2 camtu la, kalau dapat tengok apa yg diaorang suka memang tak hirau keliling dah... hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails