~ CliCk mY HeArT ~

Monday, March 21, 2011

Teringin nak pakai tapi.....


idok ler aku pakai di siang hari
dipakai waktu malam jer, 
tu pon dlm bilik & dihari istimewa ..hehehe

malas nk citer banyak2 pasal hal ni banyak yg dah tau kan
saper2 yg lom tau sila terjah SINI


pertama kali tgk pic ni, reaksi aku...
Fuyoooooo (tu baru aku yg pompuan tgk)
kalo lelaki yg tgk........hurrrmmm


19 comments:

Yan said...

teringin ke?? le,as je tgk..cubalah..

-Sara- said...

tah pape jee die nii, artis baru nak naik biaselah..

**tgk muke cm innocent jee..huhu

hyazz said...

kalau teringin pakai jer ler... pakai ler inner kat dalam nyer... cantik per... jgn pakai cam gini udah ler!!! hahaha

ainnoraini said...

mmg seksi gilerrr tu...

pakai kat umah ape salahnyekannn...

syariza09 said...

Yan

baju2 camni mmg banyak pon....hehe

syariza09 said...

-Sara-

kalo cam pamela enderson, ok gak

syariza09 said...

hyazz

apa kelasss pakai ngan inner, panasss wehhh, kalo pakai mcm ni banyak ekon :D

mummy_ayu said...

fuyoo..memang la seksi sesangat....

mamyharraz said...

yelah betul kata syariza; kita yg pompuan ni tgk pun mcm *fuyo!* apatah lg org lelaki tgk mau *kejung* je kann opssssssss =P

syariza09 said...

ainnoraini

di apkai kt umah, x de org nampak :)

syariza09 said...

mummy_ayu

mata terseksa :(

syariza09 said...

mamyharraz


ayoooooooooo......"kejung" ka?????

~izan~ said...

ni cara dia nk cepat naik tp matlamat tak menghalalkan cara kan..huhu...

akak nk pakai kalau kt luar pakai inner la hehe..tp bukan dgn inner tudung hihi

Fieza79 said...

mak aii giler ahh..dia ni pelakon kann..tk slh penah berlakon dlm satu drama di astro ni..

biar betul pakai mcm tu...eee

sw33tdarling said...

dalam bilik istimewa, tak payah pakai apa2... membazir jerkkk

hahahahaha

syariza09 said...

~izan~

mana leh pakai ngan inner, panasss

syariza09 said...

Fieza79


betoi la tu...brani buat brani tanggung

syariza09 said...

sw33tdarling

hehe....sokong 100%

✿ etiey erywan ✿ said...

heheh sangat seksi. tak pe lah orannya comel.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails