~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 25, 2011

Pssttt....nk kenal aku tak???

Dapat tag ni daripada kak Yan kak YAN. Aku kena ceritakan 25 perkara pasal aku.
Ok la tu, sekurang-kurangnya korang yg baru nak kenal leh la mengenal aku ngan lebih mendalam






Siapa aku sebenarnya :-



  1. Nama kesukaan = Syariza & nama yg selalu dipanggil oleh ahli keluarga Ieja
  2. Anak ke2 daripada 4 beradik
  3. Menjadi isteri & mama kepada sorang anak lelaki
  4. Berasal dari negeri Perlis & berkahwin ngan org Kuala Lumpur
  5. Dulu2 masa skolah saya sorang  pendiam, tp skrg tak lagi kot..ada gak sifat ramah (sikit je la)
  6. Hati cepat tersentuh &senang mengeluarkan air mata bila ada kata2 yg menyedihkan hati (jgn buat aku sedih yer) 
  7. Sifat ni saya tak suka tapi terlalu susah nak ubah = seorang yg memendam rasa & susah nak luahkan sesuatu
  8. Sukar utk memaafkan (jgn ikut sifat ni= x elok ok)
  9. Suka berahsia
  10. Terlalu obses ngan biru & kadangkala pink pon leh wat saya terpikat
  11. Terlalu sukakan laut sbb bila tgk air, hati saya menjadi tenang
  12. Tidak suka makan nasi setiap hari sbb rasa cepat jemu, lbh suka mkn menu yg goreng2 atau yg berkuah jer
  13. Suka mencuba masakan baru (bila ada mood)
  14. Suka bangat ngan Nescafe = hari2 wajib minum
  15. Terlalu sukakan apa2 saja yg ada cheese
  16. Jarang bershopping
  17. Suka ngan crita Greys Anatomy, Glee, American Next Top Model dll termasuk crita Indon yg best2
  18. kadang2 suka gak layan crita hindustan
  19. Tak suka ngan cerita yg ganas mcm gaduh tumbuk, perang2
  20. Tak suka tengok gambar2 (slalu sgt member dok email) yg ngeri = xcident, putus kepala, putus tangan...eeii
  21. Geli ngan kucing & binatang2 yg menggelikan (ulat, belut & sewaktu dengannya)
  22. Suka ngan bunga ros tp dah lama x dapat yg org bagi : D
  23. Kalau gi mana2 & tak jumpa jalan, lebih suka bertanya pada orang daripada melilau tak tentu arah
  24. Tringin nak gi jalan2 ke obersi tapi wet lom cukup.....hehehe
  25. Sayangkan mereka yg sayangkan diriku.......muaaahhhh
Lastly kena la tag pada 25 orang pula.
Tapi kalo x sampai 25 org boleh kot....ya ampun. Saper yg tak kena tag, tapi nak wat gak adalah dialu-alukan...

Buatlah yer....aku pun nak kenal korang juga (T_T)


9 comments:

izan_cute said...

izan dh agak dah mesti ada pasal akak minat biru tu hehe... akak org ketiga tag izan pasal ni..nampaknya mmg kena buat nih hehe..

p/s : hadiah dh smpai ke kak? dah pos guna poslaju smlm...

~~*Lady Salwa*~~ said...

owh, geli ngan kucing ye... sal sukaaaa sangat ngan kucing... hehe

alamak, tersenarai jugak ke... hehe. ada masa nanti sal jawab ye... bagus gak, time2 tak dak idea nih... hehe

~Siti Hajar~ said...

thanks igt gak kat sy yer...

wah! wajib minum nescafe eh, sy plk xleh kn nescafe pening kpla..huhu

InsyaAllah ada ms sy jwb tag tu yer...

Pn. Zana said...

kena tag ye. nnti sy luangkan masa ye..:P

btw thanks

mamyharraz said...

mamy amik tag ni ya :))

-Sara- said...

ok, esok free sy jwb ye! kalo free laa :)

tq tag sy! :)

hyazz said...

kuwawawaaaa... aduihhh...dah kena dah ni... ti la dulu... xsompet lai ni..hehehe

ann @ hatiberbunga said...

dah jawab tag mu itew.. ^__^

http://hatiberbunga.blogspot.com/2011/01/psstt-nk-kenal-aku-tak.html

mamyharraz said...

bestnya dpt tahu banyak perkara tentang syariza...hmm 25 tu rasa mcm pendek je hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails