~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, January 26, 2011

Aku penakut, tapi kena juga kuatkan semangat

sebabnya ari ni aku bercuti. Tapi tak la duduk rumah semata-mata.
Seperti biasa, Aiman akan dihantar ke nursery. 
Mama & abah pula akan ke 






panggung wayang

nak tengok crita seram thn ni 

Khurafat

harap2 en asben dpt bersabar ngan perangai org sebelah dia nanti
yg pasti aku akan:-

jerit-jerit, kadang-kadang kuat & kadang2 perlahan
tangan takkan duduk diam, sekejap ke kiri sekejap ke kanan- takut punya pasal
kompem aku tgk crita tu dicelah2 jari jer

dah tau penakut, tapi cuba2 branikan diri pula

dah macam2 komen positif yg aku dengar pasal crita ni


pssttt----ari tu dengar kat hotfm, si istri sampai tercakar badan suami bila tgk crita nie. harap2 aku tak buat mcm tu.....mungkin kotttt

14 comments:

izan_cute said...

akak,mesti best ek..izan tnggu kat astri first je la nampaknya..nk g tgk mmg xdpt time2 mcm ni huhu...

✿etiey erywan✿ said...

ohw kalo i.. sumpah tak tengok citer hantu! hukhuk.. iklan pun tutup mata >> kahkah!

mamyharraz said...

wahh bercuti ya hari ni

okey selamat menonton! :))

-Sara- said...

ehehe, klo sara lak mmg berani tgk cite2 hantu nii..tapi my encik suami plak yg ttup muke! hahaa! sila bayangkan! eii cm pompuan2 je suami i tu! :P

Fieza79 said...

tu la dgr sana sini org dok ckp mcm takut citer ni..nak gak merasa..harap2 tak tercakar somi seniri nnti..hehee

Ada Dalina said...

hehe..saya pon br nak g tgk blk keje karang...takut gak nih...grrr..

~~*Lady Salwa*~~ said...

oo, mama & abahnya pergi dating ya... hehe

tu la, kalau tak disebabkan berbadan dua ni kompem dah ajak en. ceben pi tengok... hehe

syariza09 said...

izan_cute

tgg astro first pun ok gak tu

syariza09 said...

✿etiey erywan✿

ni pun saje2 branikan diri :D

syariza09 said...

mamyharraz

wajib cuti oooo

syariza09 said...

-Sara-

x per la, kalo dia takut U pelok la dia kuat2....hehe

syariza09 said...

Fieza79

hehe...jgn sampai cakar, nanti lekat pula parut

syariza09 said...

Ada Dalina

Rabu juga jd pilihan yer...

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~


pas bersalin nanti, beli jer DVD, takpun tgk jer astro first

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails