~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 9, 2010

Macam2 hadiah dapat

Masa gi Mydin ari tu, belikan skali susu Aiman. Sbelum Aiman umur setahun, dia pengguna tegar Anmum. Tapi bila dah umur setahun lebih aku bagi susu Anmum dia asyik cirit birit jer. Tak sesuai agaknya. Aku cuba susu formula yg lain Dutch Lady & Nespray, tp tak sesuai gak. Lastly aku bg dia minum Fernleaf dan sampai sekarang dia sesuai ngan susu ni.

Masa gi beli susu ari tu dpat pula yg ni mangkuk 4 segi, cantik pula tu ada gambar ben 10

abaikan dak tecit yg posing atas meja tewww


sebelum ni dah dapat bekas air & pinggan bulat. Aiman pon tahu ni semua hak milik dia. 
Org lain tak leh pinjam okeh

Rasanya pasni aku nak beli susu tambahan utk Aiman. harap2 dia tak der masalah ngan susu ni

pic: from Pak google

12 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la ngan faris... Dari kecik minum anmum. Pastu nak dekat setahun cirit birit lak. Tukar enfagrow.. pehtu tak tahan sebab asyik tak dak stok je bila nak beli, tukar balik anmum...

Sesuai lak... Nak masuk 2 tahun jadi balik cirit birit...

Sekarang minum sustegen... setakat ni okeyh je... selera makan pun makin bertambah...

syariza09 said...

ooooo....minum sust berat leh tambah ye...nk try ni

Zaidah said...

banyaknyer hadiah..bleh pinjam..mesti tak bleh....

mamyharraz said...

mamy pun penah terfikir nak bg sustagen kt anak..depa minum susu byk2 takpe..

syariza09 said...

Zaidah

Aiman kata "tak leh".....hehehe

syariza09 said...

mamyharraz

Jom kita try

-Sara- said...

wah! byknye free gift fernleaf tu, leh wat collection! :)

syariza09 said...

Sara

Leh la si tecit tu wat main2 ngan bekas2 pree tu

::Mamalyna:: said...

lyna pun minum fearnleaf... dah banyak sangat2 cawan, pinggan dan skang tengah kumpul mangkuk tue, hehehe

syariza09 said...

::Mamalyna::

sronok kan dpt kumpul brg2 mcm ni

MrS. F!zA said...

mak ai mmg suka la dpt mgkuk2 pinggan2 bekas2 free ni.. syiok kumpul..

syariza09 said...

MrS. F!zA

aaarr pastu penuh ler brg2 kt rmh hikhikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails