~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, October 13, 2010

Tukar lama ganti baru

Nak buat camno, dah nasib ko. Maap je la.
Bila aku dah bosan dan dah tak suka nengok ko, konpem ko aku reject.
Adat la tu.
Sapa plak yg aku reject, bukan en asben yer. jgn salah paham lak.
Yg kat bawah ni la yg aku reject





dah boring tgk ni, nak tukar laa



jeng jeng jeng.......dah pon tukar
biarpun aku gubah ngan cara tak senonoh
tapi mata aku rasa best jer nengok nie
hahaha
sila jgn muntah ijo

**************************
tangan aku mmg keras kalo bab2 mengubah nie

9 comments:

izan_cute said...

akak,umah akak konsep english style ek..cantik.izan ni tak reti nak hias rumah,main belasah aje huhu.nak upah ID tak mampu hukhukhuk.upah akak aci tak? hehe

mamyharraz said...

ok apa.nampak terang bunga tu.
sesekali tukar memang bestt je kita tgk

syariza09 said...

izan_cute
baru nak bertatih deco english..sikit2 kumpul brg hehe

syariza09 said...

mamyharraz
aarr kannn..janji sedap mata memandang

-Sara- said...

okla tuu..comel jee ;)

Fara said...

konsep english...cantik tu.

syariza09 said...

-Sara-
cumilsss kannn

syariza09 said...

Fara
baru nak mula sikit2

Ogy said...

shantek je pun mata ai tgk... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails