~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, October 14, 2010

Smalam ku bermimpi............

Malam tadi kan aku mimpi pasal derma darah

sumber: google


Pelik tul la
Dah tu aku siap amik gambar jarum, darah & snap sana sini semata2 nak masukkan dlm blog
Lawak la pulak
Emmm...ada maksud apa2 ker
Sebelum ni aku mmg la pernah derma darah, baru jer skali
Ada gak terima sms bagitau suruh aku gi masa kempen derma darah, masalahnya tempat yg dibuat tu jauh sangat terpaksa la aku buat derk jer. 
Agaknya mimpi ni nak suruh aku derma lagi kot

4 comments:

Sham said...

Ada org ckp mimpi badan keluar darah tanda nak dpt harta.tp kalu derma darah makna nak kena derma harta la kot.hehe...gurau2...

syariza09 said...

sy guna maksud yg pertama laa. yg kedua tu tak nak ler, dapat harta ok, kluar harta tak mo.....leh gitu :D

Ross... said...

k.azmah xmimpi ke bg darah kat ross?ross aritu kena masuk 2pket darah...masa operate tu doktor kuarkan byk darah bku ....heheh...xtau la darah sapa yg diorg bg ni..

syariza09 said...

Ross
Lenkali contact le akk, leh la bg drh kt Ross. Banyak sgt dah ni ^__^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails