~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, April 15, 2014

Pertama kali terbang ke Sabah

Agak lama tertangguh nak buat entri Sabah. Dah lebih sebulan aku ke Sabah, lambat2 pon aku kena buat gak entri ni..kenangan indah yang diingati untuk hari-hari yang mendatang..awal2 lagi aku dh gugel hotel, kereta sewa, tpt2 menarik, harga tiket, dan jalan2 yg perlu dilalui...semua tu penting ok

Kami iaitu aku, asben, aiman & my mil ke Sabah pada 4 Mac dan balik pada 6 Mac, 3 hari 2malam. Mcm biasa la tiket Air Asia yg dibeli murah2 tahun yg lepas...gitu la kan, poket tak berapa nk kembong..kena la camtu.

Pengangkutan ke LCCT mcm dulu2 gak, park kete kt ofis asben, pastu amik ERL, brenti kat Salak Tinggi, pastu amik bas transit plak ke LCCT..Kalo dh pakai byk transport tu kena la setkan masa betul2..kalo tidak...good bye la

Nampak tak? dh xtra large dh ni.

napak tak date confirmation? dh lama pon bli tiket 20 sept. 2013
tiket utk 4 org
masa pergi.... amik baggage 15kg
masa balik amik 30kg...harusla barang bertambahkannnnn
aku dan asben kami pakai beg galas jer.
amik baggage tu utk mil dan confirm la ada baki berat tu leh guna utk beg aiman aku pakai beg tarik.

 

aiman sgt2 seronok...teruja sangat..maklum la last naik flight umo 3thn
kebetulan masa kami naik ni weekday, so mmg lengang.
leh plak dia berjalan dari depan hingga ke belakang tu...
eeii...mmg kena ada kesabaran yg tinggi...dengan panjat kerusi lg..kejap duduk depan kejap duduk blkg

Menu tak berapa igt, rasanya 
Nasi tomato + air milo
bila tgk org lain makan, aiman pon mau mkn
kalo amik online murah sikit
tp aku bayar masa tu, mahal la sikit

Sampai2 jer dh cop bagai..tgg org sewa keta...awal2 dh confirm ngan dia dah

pasni i tell u ok






3 comments:

Ayu said...

wahhh!ke negeri YM.. :)

Cho Zila said...

opkos nak cerita gak..kenangan terindahkan...
ooo nasib ler der gak lagi makanan kat dlam flighttu.. haritu masa mintak dah habispun cium baujerler..
lain kali kalau bawak anak kena ordr online siap2...

syariza09 said...

YaYaNsMuM a.k.a YM
wahhh...negeri YM yer


Cho Zila
aar tu la...pasni kena oder online :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails