~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, April 2, 2014

Sentiasa di ingatan.........

Assalammualaikum semua
Dah lama tak blogwalking rumah kawan-kawan
Kalau ada pon, tak sempat nak komen apa-apa...just baca jer
Sorry yer....tak sempat sangat
Nak update entri pon asyik bertangguh je

Jom nak citer kisah Sabtu lepas
Ari tu terbaca status kawan yg nak berpindah jauh, kiranya kluar dari KL la
Namanya Ifa...kami berkawan semasa aku bekerja di putrajaya dulu
Mula-mula dia masuk kerja pon, kami dh mula rapat termasuklah ngan Gee
Ke mana-mana jer kami bertiga...pegi bank ker, pegi beli makan ker, gi jualan bulanan ker, slalunya akan bertiga lah. Masa tu dia lom kahwin lagi.

Jadinya bila aku berpindah keluar dr ofis Putrajaya mmg akan terasa kehilangan lah jugak ngan kawan2 yg selalu bersama-sama ni. Kemudiannya Ifa pulak yg keluar dr ofis tu, dia dapat plak tukar ke ofis yg sesuai ngan jawatannya tu. masa dia kahwin ari tu pon rasa ralat sgt tak dapat gi kenduri dia kat Melaka. Sekarang ni Ifa akan berpindah ke Penang, lebih dekat ngan suaminya.

Bila dah tau dekat dah tarikh dia nak berpindah tu, cepat2 la aku berjanji ngan dorang untuk berjumpa. ekceli dh lama rancang nk jumpa sama2...betul la kata gee, planning tu dari tahun lepas lagi..huhuhu..tapi disebabkan macam-macam hal, terpaksa la tangguh.

kali ni tak kira la camana pon, aku mesti jumpa dorang. Ayat tu jugak aku gi tau kat asben..aku harap dia paham prasan aku nk jumpa kawan2 kesayangan aku ni.

Berjumpalah kami di Alamanda, aku pon tak leh lama2 sebb petang tu kena gi rumah mil plak.


Makan-makan di SR

weols
Masing-masing dh membolat
Yg paling ketara aku ngan Ifa la
Gee napak ok lagi
Leh plak masa nampak Ifa dari jauh aku leh tak cam dia ...hehehe
Memang beza org yg lom kahwin ngan dh kahwin kan hahaha

Gambar weols tahun 2012
Nampak beza kan

Buat kawan-kawanku...walaupun uols jauh di mata, tapi di hatiku kalian tetap sentiasa dekat 
Segala ingatan yg lalu masih segar di ruang mata
Saya doakan semoga Allah sentiasa melindungi kalian
Amin

1 comment:

Rin Maira said...

adesss sedeylah weh...
mmg ketara kalo tgk gambar lama dgn gambar baru tu...miahahaa..
takpelah janji sihat dan hepi...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails