~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 1, 2013

Coklat murah, lebih murah dari Langkawi (^;^)

Percaya tak, coklat ni murah sangat2............
Plz.........tolonglah percaya
Yg besar tu cuma RM3
Yg kecik tu pula RM1

Amik kau
Memang murah sangat2 kan
Lebih murah dr coklat Langkawi
hahahaha

Kirim ngan kawan, dia beli kt area pasar
Ada org dtg jual
Coklat ni xpired bulan 2, 2014
ok la tu kan
sekali hadap sekejap jer dh abis

Semua coklat ni bukan aku punya
Tapi member yg beli coz nk dibuat hantaran katanya
Jimat wehhh

Aku cuma beli satu yg besar dan satu yg kecik
Jadi laa, aku bukan penggemar coklat sgtpon

6 comments:

mamyharraz said...

murahnya.
sy pun bukan penggemar coklat
sesekali teringin je mkn

Qhaifa Nur said...

murah...
selalunya begitu nak hampir expired jual murah sikit...
untuk hantaran coklat tuh...sedapnya

PakcikLie PCL said...

owh ye ke...ingat nakkena pi Langkawi je dpt murah2... hati2..sentiasa tgk pd expire date tu...

Vee said...

geram lak bila baca . bila la kat sini nak ada harga tu ...

seri.selaseh said...

Murah sgt tu. Rasanya kat kilang coklat tu pon x dapat murah camtu.

Anonymous said...

Salam. boleh sy tahu kat mana beli coklat tu? tq:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails