~ CliCk mY HeArT ~

Friday, September 13, 2013

Sempat lagi ber"florenta"

Dah 2-3 hari gak bincang pasal nk buat florenta ni..
eh eh uols tau ker florenta tu apa?
ala..baru2 ni masa raya biskut ni kan fofular...hahaha
sebalang kecik pon dh $25
aku ada gak beli tapi utk makan sendiri la
biskut mahal wehhh

Kawan aku ni suka membeli bahan-bahan biskut. Belinya masa bulan posa lagi.
Tapi tak sempat nk buat, jadinya kita buat la slps raya.
Ari ni Jumaat, masa rehat panjang.
Berdesup la kami gi rumah dia, kuarters kt dalam ni jer pon.
Resipi kami amik ngan akak Azlita
Sepatutnya pakai badam, tp disebabkan badam tak jumpa kat ner letaknya, kami cuma pakai walnut cincang, kuaci dan pumkin beads 

Nak buatnya mmg senang sangat2.
Tapi bahan2nya mahal hokeh
Sebab tu lah org jual mahal.
Jangan salahkan penjual hihihi


Ni dah siap dibakar
Bakar 10 minit jer
Nak sedap buat nipis2, baru la rasa crunchy


okeh dh leh makan
dh masak kena potong cepat2
kalo lambat, susah dah nk potong mula la jadi camni, main kepak2 jer..hehehe


Next week cadangnya nk buat kek pulak

3 comments:

Qhaifa Nur said...

sedapnya..kita pakat tengok sajalah...jeles i he..he..

Rin Maira said...

oooooooo ingatkan sekut apa....tak taulak namanya florenta...hehe...

wah besh lah u leh main masak2....

syariza09 said...

Qhaifa Nur

hehehe..tgk jer lah yer


Rin Maira
nama sekut skrg glemer2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails