~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, August 27, 2013

Majlis menyambut menantu di raya ke-4

Giler lama kannn, kahwinnya raya cina dulu. Majlis sambut menantu plak baru buat raya aidilfitri ke4.
Naper?? Jangan tanya aku, tanya famili lelaki yerr..
x kisahlah, janji depa dh buat.

Raya ke4 ari tu ramai2 la kami ke Kodiang. dekat jer pong...sib baik la adik aku kahwin org dekat2. Masa ni la baru kami adik bradik dapat berkumpul. Maklum la thn ni kami smua beraya di rumah mertua masing2.

Masa ni riuh rendah la, maklum la baru berjumpa sanak saudara

betulkan sikit selendang tu, berserabut jer aku nengok..kakak la katakan..

DJ tengah bacakan doa untuk pengantin
pakai baju biasa2 jerr depa ni, jadi laaa
dlm foto ni baru aku prasan yg adik gegirl aku pakai jam besaq..adoiii pengantin nihhh

lauk pauk untuk rombongan pengantin mmg sedap2..terutamanya sweet sour siakap & sambal udang besar2 tu
 
seronok budak bertiga ni dapat berkumpul..sepupu aiman


Sessi bergambar adik beradik, lupa pula nk panggil mak apak bergambar skali. Masa ni depa tengah sibuk borak2 kot.

Famili abangku

Famili kecilku

Famili adik lelakiku


Legaaa...dh selesai majlis

**********





5 comments:

Rin Maira said...

br leh tengok keluarga lengkap u az...hehee

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sedapnya nasik kenduri... tetiba rasa teringin nak makan nasik kenduri lak...

nampak macam Sya adik, pastu adik sya tu kakak... :)

**biasanya kalau jauh tu yg buat lambat. nak tunggu raya kot... senang adik beradik berkumpul... :)

munna said...

alhamdulillah... selesai sudah.....

Ain Noraini said...

alhamdulilah...segala berjalan dgn sempurna..

Rinna said...

Bila kenduri gini..seronok dpt berkumpul sama2 kan..

Cantik dan ensem kedua pengantin.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails