~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 29, 2013

Sana sini makan...

 Masih raya kannnn...so banyak la jamuan kt ofis I. Minggu lepas, minggu ni dan minggu depan adlh hari utk memenuhkan pewot,,,yiiiiii bestttt

Jamuan pertama = Jabatan Bahasa Melayu

konsep santai, bersila jer atas tikar
Makanan mmg meriah, nasi dagang, laksam, mee kari, satey, nasi impit dan macam-macam lagi
Tak terambik smuanya
Yg best tu, stp makanan diberi nama pelik2.
Contohnya tapai kt atas tu diberi nama Tapai Madu 3..ayoyo takut jer dengar nama tu.
Tapi apa aku kisah, aku ngap juga. Sedap ooo


Jamuan ke2 = Pentadbiran
 Fuyoo...thn lepas x jemput ramai, tp thn ni jemput smua..bajet besar kot.
Tgk makanan jer dh kenyang. Aku amik nasi dagang, satey, lemang & rendang.
Dessert rasa sikit jer


Jamuan ke3  = Jab. Pendidikan Jasmani & Kesihatan (baru jer gi pg td)

tempat kami ni luas, jabatan pon ada yg jauh2
tp kerana jamuan kami sanggup wehhh
yor lahh...org dh jemput

 Makanan banyak juga, bajet besar, smuanya katering.
lauk sodap2. Aku makan bihun soto, lemang, rendang, kuih jala & kari ayam


Alhamdulillah....kenyang pewot. Tapi lepas makan tadi, trus timbang berat. Lepas raya lom timbang2 lagi. isssshhhh...ngeri tgk nombor penimbang tu ..


jamuan unit aku next week...ofis uols pon mesti sana sini ada jamuan kan kan

8 comments:

Sayangku Zie said...

makan2 acara wajib bila lepaih raya...

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah...kenyang perut
menunya pun sedap-sedap juga...

Ain Noraini said...

tapai yg sedap tuu..kalau kakain mmg ambik tu dulu..

Fieza79 said...

Teruja bl sebut psl open house..lau skli dpt jmputan..mcm smua menu nk rsa...

~Siti Hajar~ said...

btl Sya...sy kt cni jenuh bahagi2kan staff utk nk penuhi jemputan OH, penat makan...haha

**Sy pn nk kn timbang nih, rasanya dah naik berkilo2...hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Biasa la tu... bulan untuk memenuhkan perut... hehe

Saya pun baru je lepas makan2 jamuan raya bahagian saya pagi tadi... Isnin ni jamuan raya jabatan lak... :)

LYAfrina said...

selagi tak habis syawal..mmg byk la jemputan makan2

Rin Maira said...

kecurr plak tgk tapai tu....nyumssss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails