~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, June 6, 2013

Gigit kasut??? Tak berkesan pon (";")

hohohoho.... 

dengan penuh gaya dan perasaannya 
aku gigit kasut mcm laki ni
kasut baru wehhhh
org kata sebelum pakai kena gigit
sapa yg kata ehhh
ntah ler...banyak mulut dh yg kata
ok
kita ikut jer lah
prasaan masa gigit kasut = eeiii buruknya prangai hahahaha

Tapi apa yg aku dapattttttttt
Kakiku tetap melecet
adoiiiii
sakit ati
jalan pon dh tak betul

Secara tak sengaja, masa gi kedai DIY ternampak menda ni
oooo utk kasut rupanya
try la beli satu
harga RM1.90 - ada 2 keping

so, mula sessi menampal
mula2 tu trasa lagi, sebabnya kaki tu mmg dh melecet sebelum aku tampal menda ni lagi
Lama2 ok la
jadinya, sebelum pakai kasut baru, pegi la cari menda alah ni
Kalo tempat uols x der kedai DIY, x yah la susah hati pikir nk beli kat ner
try cari kat kedai2 kasut, kompem jumpa


Dah selesa dah pakai kasut ni
hari2 pakai kasut ni gi keje
kasut beli kat AEON, tebus voucher yg tak sebanyak  mana tu
just tambah RM50jer, ok la tu kot



*********************
smalam EL. Sakit pedih ulu hati kembali menyerang.
Terbaring jerrr atas katil, ari ni rasa kurang sikit la, dh keje pon






8 comments:

Qhaifa Nur said...

kata orang tua macam itulah...
tapi macam tak berkesan tetap melecet kaki...
senang beli pelekat utk kasut tuh...

~Siti Hajar~ said...

kite p buat kat kedai kasut je sepasang rm4 ok la kan, lbh krg je harganya tu RM1.90 satu...

syariza09 said...

Qhaifa Nur
aar...lg senang mcm tu

~Siti Hajar~
Kalo buat sendiri lg jimat, sepasang tu kosnya rm2 jer

MrS. F!zA said...

comelnya kasut k.mah..dduk sni dulu tk pnh pkai pon kasut comel cmni..hehhe

dhlama tkggit kasut.sbb dhlama tkpakai kasut tutup sampai belakang kot..

Rin Maira said...

heheeh mana de berkesannya....ntah sapa2lah yg kasi petua turun temurun tu eh...

comelnya kasut u...

Cho Zila said...

akak memang tak berapa pakai kasut bertutupni.. rajin bersandaljer... tapi memang tak Berjaya petuatu...

Azian Elias said...

Selalu gak org bg tau...tp akak x penah buat...heee

SiTi said...

mmg x betul petua tu.. ada 2 3 kasut bertutup yg da penanh gigit... sudahnya beli jgk penampal mcm akk tu... kat watson & guardian ada jual jgk kak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails