~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 27, 2013

Duo poloh hengget jer kot.......


Rasanya bulan ni leh kot redem voucher ni.
Tak banyak mana pon, AEON kasi 20hengget jer.
Aku bukannya pengguna AEON tegar pong.
Tapi tak tau la pasni sbb rumah pon dekatttttt ngan AEON.
Bayangkan kul 10.30am dh ada lam AEON kikikiki
Dah terbayang2 kasut idaman hati. Nak beli kasut keje jer, kasut lama dh daif huhuhu, aku ni jenis suka pakai satu kasut jer..susah tau camni, cepat jer la kasut tu haus.
Pasni ni kena beli byk2 kasut la


************************************
bila la nk berentri pasal adik aku kahwin ni, bila dh byk gambar nk kena edit, mula la rasa malas yg teramat2


9 comments:

Rin Maira said...

doploh hengget pun ok kalo dah dekat dgn aeon tu...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

akak..... sama ler ngan moon ni..selagi kasut ni x jahanam... selagi tu ler pakai...

xsuka beli banyak2 kasut keje... hehehe

MrS. F!zA said...

syiok lah leh gi aeon selalu..hehe

Qhaifa Nur said...

jarang sangat pergi AEON...
rezeki tuh walau 20 hinggit...

Puteri Satu said...

jadila.. dapat gak kan..sapa nak bagi rm20 tu ye tak..

syariza09 said...

Rin Maira
aar kan, dekat jerrr

C.M.A @ CikMoonAdnan
hehehe..tersama plak kita

MrS. F!zA
mmg syiok la


Qhaifa Nur
dulu2 sy pun jarang gak, skrg jer dh slalu

ieda immi said...

ok lah dikk
janji ada kann .. best2 ..
tahniah sbb dpt ;)

munna said...

oklah tu.... sama ngan munna kasut sampai dah nak expired barulah nak beli kasut baru

mamyharraz said...

rm20 pon kira oklah tu..
celak elianto lepas tu sya ekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails