~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 16, 2013

Teko comel untuk cikgu-cikgu Aiman

Balik keja semalam aku turun komuter hentian Kajang. lambat gakler sbb smlm keja spai kul 7. kemudiannya terus ke Romantika di MetroPoint Kajang. Kebetulan pula mmg en asben nk gi area situ. 
Misi utama haruslah mencari hadiah utk cikgu2 Aiman.
Cari cepat2 sbb pasni kena gi kedai lain plak nk mencari makanan utk bawa ke skul Aiman.
Ramainya org kat Romantika ni, mak bapa ngan anak2. Masing sibuk mencari hadiah utk cikgu. Aiman mmg  awal2 lagi aku suruh abahnyer kontrol, jgn sesekali masuk kedai ni. mak seram hokeh...nanti lari sana sini abis pecah barang2...
Ambik letak ambik letak, lastly dapat gakler benda yg berkenan dgn harga yg berbaloi..


 teko comel
beli 10 kotak
satu kotak RM3

Balik rumah, tambah2 sikit riben & ucapan aiman
kul 12.30mlm br siap..

jadi la kan...ini jer termampu tengah2 bulan ni hihihi

Selamat Hari Guru utk kawan2 yg bergelar pendidik

11 comments:

SSulieana said...

wah comel la teko...

Qhaifa Nur said...

cantik hadiah untuk cikgu aiman...

SiTi said...

besh nya cikgu aiman dpt hadiah...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Comelnya hadiah tuk cikgu2 nih...
Ada jugak teringat nak bawak something untuk cikgu2 kat tadika Faris... tapi boleh pulak terlupa pagi tadi... huhu

lizz said...

cutenyer teko tu..mesti cikgunyr suker tu...

adianiez AIDA said...

yes la! tak teringat aida nak gi romantika... cute sgt teko tu!!!

Cho Zila said...

akka dah beli awal lagi sebab tak nak dekat baru cari.. senang kerja...

ieda immi said...

aah comel2 .. geram lak tgk ;)

-Sara- said...

comelnyaa dah siap deco lagi..murah kot rm3 seketol?!

Rin Maira said...

oklah dr takde. yg penting ingatan tu :)

MrS. F!zA said...

kagum! rajin mama aiman bt semua ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails