~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 20, 2013

Pertama kali pergi JB balik hari

eeeuuuww...saat ini tengah menahan mata yang teramat2 berat...rasa nk tumbuk jer mata ni...dushh..dushh..dushh..


Semalam parents dtg rumah pastu bincang sana sini, kami decide nk gi JB..ada perkara yg perlu dibereskan segera.. tapi mmg pegi cara xpress, balik hari ok, tak tido sana pon sbb Isnin masing2 ada urusan, adik I keje, ai pon keje & bapa I plak kena berkursus Isnin - Rabu kat KL ni. Sebelum ni kalo gi Johor mesti tido kat sana, rasa jauh jer nk sampai. Alih2 adik aku bawa keta smlm cpt lak spai, mesti bawa laju ni.

Asben tak ikut sbb kaki lenguh2 & aiman mmg tinggal ngan abahnya jer...kul 11.30am baru bertolak, & kul 2.30pm dh spai sana. Adik yg drive. Kami berempat jer yang gi sana. Aku, adik perempuan, bapa & mak.
Sempat gak ler makan nasi beriani sedap kt Bandar Baru Uda, tersandar kekenyangan errkk alhamdulillah. Pastu ada la singgah rumah besan mak & kawan bapa..dah selesai segala perkara, pukul 9.30pm baru kami bertolak balik KL. Tak sempat nk gi ambik angin laut Johor ermm...

Mmg tak berenti mana2, adik terus zassss blk. Sampai rumah aku dh dekat2 kul 1..ngantuk & penat. Aiman pon dh tido, sian anak mama..tgg mama balik yerr
Hari ni sayang plak nk amik cuti sbb nk simpan cuti utk ari2 yg lbh penting...jadinya terpaksa la menahan mata yg berat sangat2 ni...

ngantuk.....zzzzzzz

7 comments:

NM03 said...

penat tu....

-Sara- said...

xpe..nnt lunch time gi baring tido kt surau yek..hehe

Rin Maira said...

apalagi...titonlah time rehat ni.....heheee

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang penat kalau pi jalan jauh pastu balik hari... sakit badan atas kereta... betul tu, kadang2 sayang nak amik cuti sebab takut nanti ada hal kecemasan...

mamyharraz said...

jauh perjalanan tu..
apapun take a good rest ya sya.

Hyazz Eibrhm said...

penat sungguh! pi la tido dalam surau jap..hehe

syariza09 said...

aar la kawan2 penat sangat...dpt rehat kan badan mmg besttttt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails