~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, August 2, 2011

Kitty yg berjasa ^_^

Camana ngan juadah berbuka semalam, mesti power2 kan. Maklumlah awal2 ni kita x kering idea lagi. Ada jer menu yg best2 nak masak, betul tak??? Cer tgk dh ujung posa nanti, smua pening tak tau nk masak apa, termasuk lah aku....hehehe

Tak sia2 la aku tukar waktu keje, mmg tenang sgt masa utk masak2, x terkejar ngan waktu.. Pasal daun kunyit tu, ramai pula suggest resipi yg debummm debommm...hahaha tergelak I baca suggestion uols tau : P. Thanks...nanti la I godek2 resipi yg uols sugest tu gullpp camner la rasanya


Ok arr, berbalik pada tajuk n3 di atas.
Jom la tgk apa kat bawah ni
Ni mmg simpan kt opis jer, tabung aku la tu


Kitty comel ni mmg digunapakai sepenuhnya di bulan puasa ni.
Naper??
Sebab tuan punya kitty ni kejam, abis dikoreknya isi perut Kitty.
Abis tu nak buat apa kalo simpan tp x guna.
So, ni la masa yg sesuai digunakan....hehehe
Bulan ni kan aku naik bas, jadi tentulah duit syiling sgt2 diperlukan, tambang bas 50sen jer, takkan nak bagi RM1 pulak
Takpa, lps raya ni I gemukkan balik Kitty ni.

9 comments:

-Sara- said...

hikkk..comellah kitty awk tu..pinjam bleh? :D

mamyharraz said...

sian perut kitty kena korek =P

heeehe sya guna duit syiling utk tambang..sy pulak guna utk bayar tol :)

~Siti Hajar~ said...

hehe...samala kita sy pun ada tabung kat opis ni, sama cmtu tp sy pya minnie mouse, dah nk penuh dah..

syariza09 said...

-Sara-

Kitty jer, isi perut x leh ok

MrS. F!zA said...

korek jgn tak korek..rugi bg duit kertas singgit satgi tk dpt baki balik..hikhik

syariza09 said...

mamyharraz

mmg ken aguna duit syiling ni kann

syariza09 said...

~Siti Hajar~

mesti minni mouse tu dh gemok

hyazz said...

alololooo...sian kitty...comel pulak bile dah penuh kan...
korek koreeekkk...

Che Mid said...

Salam, hari pertama puasa akak dah tak larat masak. Beli je semalam.. hari ni baru rasa nak masak..badan pun kejap rasa ok, kejap tak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails