~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 15, 2013

Nak pasang air-cond tak???

Awatnya pulak???
Pasai berita ni la

september????
huhuhu lambat lagi tu...
suhu panas negara kita ni dh mencecah 36 darjah C
abang wehhh....mai la kita pasang ekon...
tak larat dah selak sana sini
upppssss

7 comments:

t.a.t.a said...

Saya pernah dengar ada orang kata kalau nak sejuk letak sebaldi air di depan kipas. Tak tau la berhasil atau tidak. Saya pun tak pernah cuba. Kalau saya cuba karang tangan budak kecik tu laju je la main air dalam baldi tu. Memang akan sejuk habis la. Apa tidak nya, banjir satu rumah karang.

SiTi said...

mmg panas sgt kak skrg.... ct kat rumah mmg tdi dgn air cond je da skrg

Qhaifa Nur said...

sekali hujan selebat-lebatnya...

MrS. F!zA said...

pasang lah..bukan nk rugi..hiks..utk kegunaan time genting mcm waktu skrg ni..mandi 4x sehari tau..tk tahan.

syariza09 said...

t.a.t.a

oo yer ker..tp tu la akk pon risau yg satu tu..konpem banjir nanti

SiTi
best la sejuk2

Qhaifa Nur
waktu ujan tu la yg sronok tido


MrS. F!zA
tengah tgg tabung penuh

Puteri Satu said...

akak yang berekon pun stil panas... kena bukak kipas + ekon... baru sejukk.. ekon inverter memang jimat.. tapi tak sama ngan ekon biasa yg tak inverter sbb leh adjust suhu ikut sukati...hik hik...

Rin Maira said...

huhuhu rs nk pasang gak.......tp ongkosnya ngak ado

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails