~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 18, 2010

Atas manis, bawah masam

Uiikkkkss..sila baca dlm keadaan tenang, ini bkn n3 lucah yer.
 Aku x berbohong tapi ini kisah benar.
 Saper2 yg pernah rasa, mesti dah tau kan. Sudah la tu. x yah pikir yg nkn2 lg.
Aku bukannya nk jual produk apa2 pun. Apa yg aku maksudkan ngan ajuk n3 ni adalah buah comellss ni...strawbery.
















masam2 pun dh 2bj masuk dlm mulut che @im@n

Kalo kita g Cameron Highlands(CH) mesti wajib rasa strawbery kann.
Tapi masa kita kat atas bukit ni (CH) , buah ni rasa sedap je, manis pula tu. Tapi cuba kalo kita beli & makan kt rumah, rasanya mesti dah x best, manis tiada masam ada.
Strawbery ni abg aku yg bg, ye la org baru blk bercuti (bawa ank2 bini gi jenjalan).

Ada la 2-3 brg lg yg dia bg

















Rindunya nak naik atas sana, last pegi CH thn 2004.
Skrg ni kan slalu hujan, kalo time ni gi CH mesti best sejukkkk

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aahhhhhh kat ch jer manis ..turunh bwh masammmm bangattttttttt

syariza09 said...

betoi2. manis tada, masam ada :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails