~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 18, 2010

Bukan salah aku : (

Tarikh: 2 ari lepas
Masa: 8pm
Lokasi : @ home
Mangsa : AKU : -(

 Kejadian ni berlaku di satu malam, mcm drama  bersiri lak masa tu aku, che asben & che aiman baru nak menjamu selera. Skrg ni kalo mkn kena bertiga & duduk skali kat meja makan. Sebabnya che @im@n dah x nak duduk makan kt bwh, dia nk jd org besar nak duduk atas kerusi ok. Tengah aku sedap2 melayan anak tetiba aku rasa bergoyang & tak stabil, ingatkan gempa bumi. Rupanya aku dah terduduk di lantai..hohoho..kerusi yg aku duduk dah patah. Terkezuuut tauu, hilang selera makan huhu...Mulut aku dah bising2, che asben dh jd mangsa bebelan aku..tu la  abg, ari tu lg dh srh simpan krusi ni..ha tgk skrg ija pula yg jatuh..huhu..dh rasa nak nangis. Bila keadaan dh stabil, baru la aku sambung makan..tapi kan bila aku pikir2 balik, krusi ni patah sbb aku dh obes ker
...ohhhhh tiddddakkkkk

















**krusi tu patah bkn salah aku kannn sajer nk sedapkn ati ** 

5 comments:

MRS. K said...

*GUMUK*

~~*Lady Salwa*~~ said...

itu tandanya kena diet la... hehe. jgn marah aaaa..

Ogy said...

motibasi utk kuruskan skit punggung tu...ahaksss

ainnoraini said...

kesiannye...apa lagi ada alasan suruh hubby beli baruuuu....

syariza09 said...

MRS K
Bukan *gumuk* tp berisi

~~*Lady Salwa*~~
hmm..kena diet ka?? adoii...rugila kenikmatan nk jamah yg sedap2 tu

Ogy
oikk..bahgian tu x leh kuwus kena maintain, tang tu abe suka ngeh..ngehh


ainnoraini
yg patahnya satu ja, nanti abe srh bli krusi plastik pulak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails