~ CliCk mY HeArT ~

Friday, February 22, 2013

Lempeng U.S.A @ Bandar Tun Razak



Dapat kt ner???
Gerai makan @ Bandar Tun Razak
Tak sangka plak USA pon ada lempeng
Lempeng ni kawan yg bli pg tadi, katanya yg jual ni mmg org putih ngan bini dia org Melayu. Depa buat kt situ gak.
Aku dh try makan, errrmmm sedap gak bila mkn panas2.
Bawah tu kalo tgk mcm kopok kan. Tapi bila aku rasa rupanya mcm cekodok gandum. Agaknya dia goreng  panajng2 gitu, tp bab leh melekat camtu idak la aku tahu camana. Pastu diletaknya aiskrim.
Elok mkn masa panas, baru la rasa rangup cekodok tu.
Harganya RM5++

Yg ni plak, promosi nk abis dah, aku baru terhegeh2 nk mkn prosperity McD.
perggghh sedapnya bila dh dapat, puas!







8 comments:

Qhaifa Nur said...

terkejut tengok lempengnya...ada ais kerim lagi...memang terbaekkkk

azieazah said...

Tak pernah lagi jumpa lempeng atas aiskrim macam tu. Memang unik sangat!

Hyazz Eibrhm said...

lempeng...cam macaroni pon ada ek..ha a..sebut prosperity..tahun baru ni tak sempat lagi nak makan..huhu

wahida said...

wow!! unik!! teringin pulak nak rasa lempeng eskem tu...

Rin Maira said...

memulakan.......tgk lempeng tu kann.........mcm ulat pun ado.......ngeh3.....heheehehehe

syariza09 said...

Qhaifa Nur
maklumla, lempeng omputih hihihi

azieazah
aar kak, lain dr yg lain

Hyazz Eibrhm
sempat lg kot kalo nk mkn prosperity

wahida
rasanya mcm mkn wafer ngan eskrim la


Rin Maira
errkk...geli la pulok

munna said...

menariklah pulak tgk lempeng omputih tu....

ieda immi said...

wah ! x pernah tgk lempeng macam nie nid ! ... meanrik sbb ada aiskrim ! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails