~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 22, 2013

Pening lalat ngan bau perfume yang tersangatlah wanginya........errmm

Tajuk kat atas tu pernah tak jadi kat uolss???
Serius...mmg aku tak buat dh camtu.
Ekceli pagi2 before kluar keje, opkos la akan pakai perfume.
kebetulan plak perfume yg besa aku pakai tu dh abis.
jadinya tangan ni tergatal plak gi amik botol perfume yg aku tak suka.
teramik botol ni uolss....

bukannya perfume ratus2 pong....
Perfume Avon
elegik tul ngan bau vanilla ni
tak suka tak suka
ntah camaner la leh terbeli plak
pening yo bau perfume ni, menangkap kepalaku
jadinya perfume ni aku buat sembur2 kat toilet ngan karpet 
aku ni pakai perfume Avon jerr, kalo bukan avon pon aku bli la cap silky girl ker, Enchanteur kerr...tapi yg bau2 best jer la...sedihkannnn

Sampai2 jer opis, aku dh rasa pening2 lalat..lalat pon tak sepening aku kot ....kikikiki
cepat2 buka tudung & basahkan kepala
pejam mata sat, kasi ilang pening
bila dh ok tu mula la rasa nk buka baju & pakai jer baju lain
hello....ko kat ofis ok, bknnya rumah. Mana la ada baju spare...

kebetulan pula ari tu member ada bawa cardigan yg mmg nk sedekahkan kt aku.
Alhamdulillah...cardigan tu la penyelamat drp terus terbau2 ngan vanilla yg dh sebati melekat kt baju kurung aku.

muka separuh jer
dh ilang pening leh la snap2 mcm ni
lipstik x calit, pening punyer pasal


member bukannya bawa cardigan jer, sluar jeans pon dia nk bg kt ai....ok la tu..bertambah la koleksi sluar aku

idong aku ni mmg sensitip ngan bau2 perfume...tak smua perfume idong aku leh trima..
org kata perfume tu wangi, aku plak kata busuk...

uols pon mcm aku gak kerr???


8 comments:

Rin Maira said...

kasi kt ai lah....ai suke.... hehe

*SiRibenMerah said...

hehehe.. sian perfume.. tapi vanilla tuh bukan sedap ke baunya?

syariza09 said...

Rin Maira

nak ker? nanti kalo i jumpa u, i bg la (kalo x abis sembur kt karpet la)


*SiRibenMerah
aar mmg sedap...tp x tahan sgt ngan bau tu

Rin Maira said...

hahaahahah ades....takpelah u.........ok gak tu sembur kat carpet....untung capret dpt pakai minyak wangi :)

~Siti Hajar~ said...

sy pakai perfium avon jgk, xkisah mahal ke murah janji baunyer wangi...hehe

Syeeda said...

dulu pakai vanila ni.. tp ada kenangan yg xdpt dilupakan dengan perfume ni, terus xpakai..huhuu

mamyharraz said...

pening kepala jgn dibuat memain..sy pun kalau pening sesuatu benda rela tukar baju/tudung..
nasib ada spare kt ofis awk sya.

tpkan perfume vanila ni kesukaan sy hehe rasa nyaman jer bila pakai :)

-Sara- said...

ehh, pregnant kott.. sbb wangi dikata busuk...haaaaa pregnant yeeeeeeeeee..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails