~ CliCk mY HeArT ~

Monday, April 22, 2013

Undilah "dia"


Sumber: FB


Tergelak2 nampak ni kt FB
kreatif tul depa ni hahahaha
PRU nanti aku blk kg, tp ai g sorang jer lah, tumpang abg sulung. aiman ngan abah tinggal kt sini jer..
td boss tanya, tempat u saper calonnya
errmmm...ntah lerr, saya pon tak tau
issshh...nampak sgt aku x amik tau


6 comments:

Qhaifa Nur said...

terpisah pula dengan hubby yup...
akak nasib baik sama tempat mengundi dgn hubby....

~~*Lady Salwa*~~ said...

heh... macam2...
Sal pun balik mengundi kat kpg... sama la, kalau orang tanya memang tak tau sapa dia... hehe... mana la nak kenal... kalau calon2 kat Putrajaya ni mungkin la kenal kot... hehe

syariza09 said...

Qhaifa

aar...sy perlis, dia KL


Lady Salwa
betoi2..kalo dekat tempat kita duduk ni kenal la sbb slalu napak depa dok kempen hahaha

mamyharraz said...

tihehehe calon glamer nih..
ok nak pangkah dia jugaklah hehe

LYAfrina said...

heheh.. mcm2... kt undi calon bebas y lambang kunci la.

Cho Zila said...

akakpun tak tau calon siapa!!! sebab ngundi kat kawasan nenek suami.. bukan kawasan rumah akak dan bukan kampung sendiri.. so malas nak ambil tahu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails