~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 20, 2012

Mendeko la sangat......... amik kau!

OOooo bestnya ari ni last day.
Esok dh cuti sampai la lps krismas, abiskan cuti utk mengemas.
Cuti thn ni tinggal 2 ari jer, alang2 tu abiskan jer lah.
Badan kt opis tp hati dh kt rumah. Manyak yg lom beres, sampai satu tahap aku sendiri dh tak tau nk bereskan apa huhuhu

Tadi call Mrs K tanya pasal proses kluar rumah. Nanti org BPH akan dtg rumah & check rumah tu.
Jadinya mlm ni kena la kerja keras buka semula sticker yg menepek kat merata2 dinding. Tu la nk mendeko kononnya...harap2 senang la buka


bunga la, basikal la

ngan sticker aiman lagi

adoiiiiiiiii
Aiman!!!
Jom kopek sticker

4 comments:

Zana Adieyza said...

ambik masa gak tu nak cabut semua sticker.. hehehe.. slow2 yer kak.. take ur time..

mamyharraz said...

selamat mencabut stiker hehe kerja keras sikitlah..takpe nnt amik masa deko rmh baru pulak :D

p/s:aiman tolong mama tau..

azieazah said...

Cat baru tak boleh? heheheh guna cat boleh cover semua lukisan.

Azlina said...

cabut jangan x cabut kak..
lepas ni deko umah baru lak yer :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails