~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 26, 2012

Akhirnya....penantian itu berakhir

Dapat duduk rumah sendiri
6 - 7 tahun tunggu rumah ni
Tak sempat lagi nak berkemas

Sehari lps pindah, terima tetamu maksu dan makcik sekeluarga dr Perlis.
Dorang dh jln2 ke Melaka, pastu gi plak shopping ke Nilai. Dari Nilai dtg la tido rumah aku.
Masa tu kotak sana sini, kuatkan diri angkat kotak2 tu ke tepi, kang tak leh lalu lalang plak, cari gak ruang utk tido... hehehe.
Pagi semalam dorang dh balik. 

Astro pon baru jer pasang semalam, mula2 kata nk dtg pagi, tp ptg plak yg dorang dtg.
Upah pasang RM90.
 Lari plak program nk gi rumah lama. Cadangnya nk gi kemas2. Ada lagi brg2 yg lom amik,  sampah pun banyak lagi. Rasanya dlm 2-3 hari ni kena ulang alik rumah lama nk amik brg2 yg tertinggal..
Adoiyaii penatnya

Bilik ada 4, setiap bilik penuh ngan kotak huhuhu

Bukan setakat bilik, ruang makan pun penuh ngan barang2

Hari ni dah mula keja, Jumaat dan Isnin lepas dh amik cuti. Alahai cuti pon tinggal 2 hari tu jer.
Kalo cuti banyak, sedap gak cuti sampai akhir tahun.
Ok daa..nanti I story lagi..
Ni pon rasa nk tido jer..letihnya

>>>>>
Nanti i terjah rumah uols yer, dah lama tak bw

8 comments:

jaa jaa said...

bestnya dh ada rumah sendiri...

Qhaifa Nur said...

biasa msk rumah baru barang sana sini..slow2 kemas

azieazah said...

Pindah pindah ni bukan kerja kecik. Kurang-kurang sebulan dua asyik mengemas tak abih-abih.

Pelan pelan kayuh yaaaa!

mamyharraz said...

Alhamdulillah.akhirnya kann.
Tahniah sya dah memiliki rmh sendiri.
takpe rmh tu boleh pelan-pelan kemas..sikit2 lama nnt oklah.

tahun depan beraya kt rmh sendirilah kan bestttnya :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Bestnya dapat dok umah sendiri... tapi tu la kan, penat nak mengemas barang la...

-Sara- said...

bestnyaa umah sendiriiiiiiiiiii :)

MrS. F!zA said...

part nk mensusun atur n mengemas brg2 dr kotak ni plg tksuka..hehe

Azlina said...

bestnya akak dah duduk umah sendiri.
lepas ni selamat mengemas lak yer kak :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails