~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 17, 2012

Dah tiba masanya...........

Dah tiba masanya...................

Minggu ni minggu yg sangat2 sibuk, masa ni la pakat demam, sakit urat la, sakit belakang la
Asal bangun pagi jer, dh rasa badan tu nk demam huhuhu
Naper ekkk???
Mengemas barang la wehhh
Ahad ni aku dh nk pindah, manyak kija mau buat....ali2 tido lambat
nak cuti, cuti pon tinggai 2 ari ja, tu pon nk guna lps pindah ni.

Beg besar tu mmg aku beli banyak, mcm2 pattern ada.
Senang woo kalo ada beg plastik mcm guni ni, ko nk campak baju ker, brg2 plastik ker ikut suka laaa.
Yg ni aku campak...

Segala tok nenek tipuwer 
main campak2 jer, tak pecah pong

sebelum pindah lagi aku mmg gemar kumpul beg plastik guni ni dan kumpul bekas2 besar mcm bawah ni...



 Yg ni lak aku lbh suka letak brg2 kaca, pinggan mangkuk hayun. cawan  ke, jadi mcm biasa brg2 ni kami akan bawa sendiri, awal2 lagi akan hantar ke rumah sinunnnnnnnnnn

Yg lain2 tu aku letak dlm kotak 
Jgn lupa label tau! Kalo tak, matik ko!

Ni kali ke3 kami pindah, dh mcm org nomad plak.
Lps kahwin dok Ampang, pastu dpt keja Putrajaya pindah plak ke Kajang, dh dapat kuarters pindah plak ke Putrajaya.
Dah beli rumah (yg amik masa 7 thn siap huhuhu) pindah plak ke Sri Kembangan area Psr Borong Selangor
Dah penat dh pindah-randah ni

Jadinya kotak2 lama mmg aku simpan blkg almari, sbb dh tau, pasni kami kan pindah ke rumah sendiri.
Skrg ni susah nk cari kotak, sbb terpaksa berebut ngan depa2 penjual kotak. Kedai2 pon pandai, skg ni depa simpan pastu jual..arrgghh mencik


Harap2 ni last la kami berpindah-randah. Tapi kalo rezeki lebih kot2 pasni buat banglo plak, konpem la kami pindah lagi.

Brg2 banyak lom masuk kotak...penatnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ada sapa2 sukarela nk tolong aku tak??? 
Sila angkat tangan, sila tutup ketiak.......


************
Adessss, bangun pagi ni rasa mau demam jaaa, demam urat la tu,  tapi gagahkan diri dtg opis gak

9 comments:

MrS. F!zA said...

selamat berpindah.. tk jd warga putrajaya dh la

~~*Lady Salwa*~~ said...

Bestnya, dapat dok umah sendiri dah...

Tak pa, semangat!!!!

**Memang kerja pindah randah ni meletihkan... bab2 nak kemas + bungkus barang2 sepasal... dah pindah nanti, nak bukak balik bugkusan2 & kemas + simpan pun sepasal... huhu... memang meletihkan.... Sabaq nooo....

mamyharraz said...

nak pindah masuk rmh baru.bestnya.
bab pindah ni sy pun tak suka..penat mengemas makan tahun nak pulih..

apapun selamat berpindah ya sya..kalau buat warming house jgn lupe jemput sayer :")

Me said...

hehe..bess nya..taniah u dah dapat merasa dok rumah sendiri walaupon lambat...

Azlina said...

akak nak pindah dah ker??
selamat berpindah ke rumah baru.. :)

~Siti Hajar~ said...

Nk pindah mmg fenat tp bila dah msk rmh baru & siap kemas terusss wahhhhhhhhh sukeeeeee (hilang fenat trs)...ekekekekek

ieda said...

hurmm macam nie kemas
barulah bila punggah nanti x pening cari kan ;)

selamat berpindah dik !

Qhaifa Nur said...

seminggu 2 ni badan mmg sakit2...mana tak buat kerja lebih masa...yg penting hati berbunga suka....

Zana Adieyza said...

wah, nak pindah rumah sendiri.. syoknya!!!

penat sekejap jer kak.. nnti dh pindah, mesti seronok sbb rumah sendiri kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails